معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جذب 25 هزار حامی جدید برای ایتام تحت‌حمایت این نهاد همزمان با روز شهادت حضرت علی(ع) پدر ایتام و اجرای ویژه طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام به بیش از 775 هزار نفر رسید.
کد خبر: ۶۹۸۲۰۴

به گزارش ایسنا، سعید ستاری افزود: به طور متوسط هر یتیم تحت حمایت بیش از سه حامی دارد و بر مبنای آمار موجود ماهانه علاوه بر کمکهای دولت، مستمری و کمک‌های مردمی صد هزار تومان از کمک‌های حامیان بهره‌مند می‌شوند. ستاری با بیان این‌که تهرانی‌ها یتیم نوازترین شهروند کشور هستند، ادامه داد: ایتام تهرانی بیش از 10 هزار حامی دارند که ماهانه بیش از 200 هزار تومان دریافت می‌کنند و نیاز سنجی و برنامه‌ریزی بر اساس نیاز فرزندان نیز از سوی این نهاد صورت می‌گیرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که این نهاد مدیریت مالی خانواده‌های تحت حمایت و تامین آتیه فرزندان ایتام و نظارت بر فعل و انفعالات مالی خانواده‌ها را برعهده دارد، یادآور شد: وجوه پرداختی از سوی حامیان به حساب ایتام در کمیته امداد امام(ره) واریز و مبالغ عینا و دقیقا در اختیار ایتام قرار می‌گیرد که قابل رصد از طریق این نهاد و ارتباط حامیان با ایتام امکان‌پذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها