والدین دانش آموزان نگران نباشند

جاماندگان از ثبت‌نام به ستادهای ثبت‌نام بروند

خانواده‌ها به صف: تشکیل مدارس خانواده

از سال آینده مدارس خانواده تشکیل می‌شود که در آن تلاش می‌شود به همه اعضای خانواده در همه مقاطع زندگی آموزش‌های لازم داده شود.
کد خبر: ۶۹۷۸۴۳
خانواده‌ها به صف: تشکیل مدارس خانواده

جام جم سرا: دکتر بهمن بهمنی مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در نخستین نشست کمیته ملی ازدواج که در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد، اظهار کرد: مدارس خانواده تلاش می‌کند که همه اعضای خانواده آموزش‌هایی را برای زندگی بهتر و قوام زندگی در قالب محتواهای سازمان یافته دریافت کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به فرزندپروری، ازدواج، ارتباط با والدین و مرحله سالمندی اشاره کرد. البته هر یک از این موارد شامل موضوعات جزئی تری می‌شود؛ به عنوان نمونه کودک پروری و نوجوان پروری از جمله موضوعات بحث فرزندپروری است.

وی در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای مدارس خانواده استفاده کنیم و این مدارس دولتی نخواهد بود و زیر نظر فرهیختگان و صاحبنظران بحث خانواده اداره می‌شود. مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه دانش و آگاهی کافی در حوزه زندگی جنسی وجود ندارد، اظهارکرد: متاسفانه برخی مراکز مدعی ارائه خدمات در این حوزه هستند، این در حالی است که نه‌شان دین، نه فرهنگ و نه اجتماع را رعایت می‌کنند. (خراسان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها