رحیمی از شهریار:‌ از شهرداری صباشهر می‌خواهیم اطراف رودخانه‌ای را که از وسط قاسم‌آباد می‌گذرد، حفاظ‌کشی کرده تا خطرات کمتری اهالی این منطقه را تهدید کند.
کد خبر: ۶۹۶۸۷۶

یک شهروند: چرا باید بعد از اجرای طرح بیمه سلامت تمامی داروهای بیماران سرطانی گران‌تر شود؟

جاویدمهر: حال که قیمت‌ خودروهای داخلی افزایش یافته است، دولت با آزادسازی تعرفه‌ خودروهای خارجی، بازار رقابت بین این دو را افزایش دهد تا کیفیت خودروهای داخلی بهتر شود.

شفیعی از ایوان: منطقه مرتب‌سر ایوان‌غرب تاکنون گازکشی نشده است. چرا؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست‌وششم خرداد ماه با عنوان «چرا مسئولان در مورد استفاده از اتوبوس‌های
از رده خارج و غیرقابل استفاده تجدیدنظر نمی‌کنند» مشاور مدیرعامل در امور اطلاع‌رسانی اتوبوسرانی با ارسال نمابری اعلام کرد: با وجود تصمیمات متخذه از سوی نهادهای ذی‌صلاح پیرامون تامین و تحویل اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی در سه سال اخیر هیچ اتوبوسی از سوی دولت به این شرکت تحویل داده نشده است که به منظور جلوگیری از اختلال در تامین نیازهای حمل و نقلی شهروندان محترم به ناچار از اتوبوس‌های فرسوده در خطوط جمعی استفاده می‌شود.

روی خط 162

جمعی از شهروندان از ملارد: آموزش و پرورش به همه مدارس اعلام کرده برای ثبت‌نام پول نگیرند، ولی همه مدارس در ملارد بین 50 تا 120 هزار تومان می‌گیرند.

یک شهروند از تهران: آنتن‌دهی تلفن‌های ایرانسل مدت یک هفته است که در برخی نقاط تهران مثل تهرانپارس و صادقیه مشکل دارد و فقط می‌توان پیامک ارسال کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها