نگاهی به فیلم «360 درجه» ساخته سام قریبیان

40 سال پیش چنین روزی

فرامرز قریبیان، تهیه‌کننده فیلم پسرش شد

سام قریبیان پسر فرامرز قریبیان از آغاز پیش‌تولید اولین فیلم بلندش با عنوان «360 درجه» به تهیه‌کنندگی پدرش خبر داد.
کد خبر: ۶۹۶۷۶۹
فرامرز قریبیان، تهیه‌کننده فیلم پسرش شد

سام قریبیان، بازیگر سینما و تئاتر درباره زمان پیش‌تولید اولین فیلم بلندش با عنوان «360 درجه» به مهر گفت: اسفندماه سال گذشته فیلمنامه این فیلم آماده بود و از اردیبهشت‌ماه امسال درخواست پروانه ساخت را به سازمان سینمایی ارائه کردم، تا این‌که روز گذشته پروانه این فیلم بعد از گذشت دو ماه صادر شد. واقعیت این است که قدم خاصی برای پیش‌تولید این فیلم برنداشتم و تا به امروز منتظر پروانه ساخت بودم.

او ادامه داد: تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده پدرم فرامرز قریبیان است که این روزها در سفر به سر می‌برد. او هفته آینده به ایران بازمی‌گردد و به صورت جدی‌تر می‌توانیم در مورد زمان پیش‌تولید فیلم صحبت کنیم، اما چیزی که مسلم است بعد از ماه مبارک رمضان و عید فطر به‌طور رسمی پیش‌تولید این فیلم را آغاز خواهیم کرد.

بازیگر فیلم «خط ویژه» درباره نحوه انتخاب بازیگران اولین فیلمش نیز بیان کرد: قبل از دریافت پروانه ساخت با بازیگران شناخته‌شده‌ای در سینمای ایران وارد مذاکره شدم، اما هنوز هیچ‌کدام از بازیگران برای حضور در این فیلم قطعی نشده‌اند و تا زمانی که قرارداد منعقد نشود، نمی‌توان نام آ‌نها را رسانه‌ای کرد.

قریبیان با اشاره به این نکته که «360 درجه» به سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد رسید، گفت: تلاشم بر این است که این کار را انجام دهم، اما کیفیت را فدای رساندن فیلم به جشنواره نخواهم کرد. احتمال می‌دهم اواسط مرداد یا اوایل شهریور فیلمبرداری این فیلم را آغاز کنم و تا بهمن چند ماهی را برای مراحل فنی فرصت داشته باشم.

فیلمنامه‌نویس «گناهکاران» درباره عوامل فیلم هم توضیح داد: تاکنون حضور فرامرز قریبیان به عنوان تهیه‌کننده، حسن مصطفوی به عنوان مدیر تولید و بهرام دهقانی به عنوان تدوینگر در این فیلم قطعی شده است.

قریبیان درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: بتازگی قرارداد بازیگری در سریال «پیاده‌نظام» به کارگردانی مسعود تکاور را امضا کردم و از اول مرداد به این گروه ملحق خواهم شد. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی بشدت قوی است و یکی از بهترین سریال‌های پلیسی چند سال اخیر خواهد شد. من قرار است نقش منفی این سریال را بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها