وداع رسمی مدافع سرخ ها با دایی و تیمش

سید جلال حسینی به الأهلی پیوست

آیا مدافع پرسپولیس می ماند؟

مذاکره تلفنی رحیمی با سیدجلال حسینی

مذاکرات سیدجلال حسینی با باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۶۲۵۹
مذاکره تلفنی رحیمی با سیدجلال حسینی

به گزارش جام جم ورزشی، سیدجلال حسینی که پس از بازگشت از برزیل از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت شده بود و در چند روز گذشته نتوانسته‌ بود به صورت حضوری با مدیران باشگاه صحبت کند قرار بود امروز (سه‌شنبه) در ساختمان واقع در شیخ‌بهایی حاضر شده و صحبت‌های نهایی را درباره ماندنش در پرسپولیس با رحیمی انجام دهد.

با این وجود حسینی امروز هم به باشگاه نیامد اما به صورت تلفنی با رحیمی مذاکره کرد و درخواست‌های خود را برای ماندن در باشگاه به مدیرعامل پرسپولیس گفت. رحیمی هم با تأکید بر اینکه پرسپولیس به حسینی نیاز دارد از او خواست تا با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم خود را برای فصل آینده بگیرد.

قرار است دو طرف برای به نتیجه رسیدن مذاکرات صحبت‌های دیگری با هم داشته باشند. علاوه بر حسینی باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با مهرداد پولادی هم هست اما هر دو بازیکن با پیشنهاداتی از تیم‌های خارجی روبرو هستند.

پس از اینکه مذاکرات سیدجلال حسینی با پرسپولیس طولانی شد، دایی یک مدافع برزیلی را در تمرین‌های این تیم در ترکیه تست کرد. لئوناردو بازیکنی بود که در دیدار تدارکاتی شب گذشته پرسپولیس مقابل نماینده رومانی هم حاضر بود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها