در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که در یکی از لیگ‌های معتبر باشم

حیدری: کسی نمی‌تواند برای استقلال شرط بگذارد

استقلالی‌ها سرانجام رضایت خسرو حیدری را برای تمدید قرارداد جلب کردند تا به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هواداران‌شان پایان دهند.
کد خبر: ۶۹۵۶۱۴

قرارداد دو ساله این مدافع، هافبک ملی‌پوش در حالی امضا شد که شایع‌ها مبنی بر شرط گذاشتن او برای آبی‌ها سر زبان‌ها افتاد. حیدری دیروز پس از ثبت قرارداد، پیش از هر چیز به تکذیب این شایعه‌ها پرداخت و در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد شرطی به عنوان حضور نکونام، برای استقلال گذاشته، گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای استقلال بزرگ و هواداران دوست‌داشتنی آن شرط بگذارد. ضمن این‌که در حوزه من بازیکن نیست که درباره دیگر بازیکنان نظر بدهم. طبیعی است که من دوست دارم نکونام هم در استقلال کنار ما باشد. او بازیکن بزرگی است و بازی کردن در کنار او برای همه بازیکنان افتخار است، اما این موضوع در اختیارات مربی و باشگاه است.

حیدری درباره تمدید قراردادش نیز گفت: همان‌طور که قبلا گفته بودم، اولویت من در ایران فقط استقلال است و با هیچ تیم داخلی هم مذاکره نکردم تا کسی فکر نکند دنبال بازارگرمی و مسائلی از این دست هستم.

امسال باید در استقلال همه تلاشمان روی قهرمانی باشد تا فصل پیش را جبران کنیم. من با احتساب امسال، ششمین سال حضورم در استقلال را پشت‌سر می‌گذارم و این تیم را مثل خانه خودم می‌دانم.

او در پاسخ به پرسشی مبنی بر پیشنهاداتش از خارج کشور اظهار کرد: هنوز مذاکره من با تیم آلمانی ادامه دارد و مسئولان استقلال در جریان این موضوع هستند. حضور در اروپا و لیگ‌های معتبر آرزوی هر بازیکنی است و حتی مسئولان باشگاه هم از حضور احتمالی من در اروپا استقبال کردند و آن را افتخاری برای فوتبال ایران می‌دانند. همچنین ظرف روزهای گذشته از طریق یکی از نماینده‌های رسمی پیشنهادی از قطر برایم رسید که آن را رد کردم. من در صورتی خارج از کشور بازی خواهم کرد که بتوانم در یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کنم.

صادقی با استقلال 2 ساله بست

امیرحسین صادقی، مدافع ملی‌پوش تیم استقلال دیروز پس از مذاکره با نظری جویباری در نهایت با استقلال قرارداد
دو ساله خود را به امضا رساند. این بازیکن بعد از بیک‌زاده و حیدری سومین بازیکنی است که از بین بازیکنان ملی‌پوش استقلال قرارداد خود را به امضا رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها