بازرگانی از تهران: بلوار سرلشکر جوروکی در سعادت‌آباد بالاتر از میدان بوعلی شب‌ها در تاریکی مطلق به سر می‌برد و همین، ناامنی را در این منطقه به وجود آورده است. از مسئولان می‌خواهیم در این باره چاره‌اندیشی کنند.
کد خبر: ۶۹۴۲۱۹

محمدی از کرمان: گران شدن محصولات لبنی باعث شده است مصرف این محصولات از سوی مردم کاهش یابد و این، خطرات بسیاری را برای مردم به وجود می‌آورد. چرا قیمت مواد لبنی باید چند بار افزایش پیدا کند؟

محمدی از کنگاور: با وجود ثبت‌نام برای بیمه سلامت، چرا هنوز دفترچه‌های درمانی به دست ما نرسیده است؟

بیات از کنگاور: آیا در اجرای طرح سلامت برای نوشتن یک نسخه سونوگرافی از سوی پزشک باید 26 هزار تومان پرداخت شود؟

رضایی از ملایر: از مسئولان شهری ملایر می‌خواهیم نسبت به احداث ایستگاه تاکسی برای پارک و سوار و پیاده کردن مسافر در میدان انقلاب این شهر اقدام کنند.

روی خط 162

یک شهروند از شیراز: سال 86 در مسکن مهر شیراز ثبت‌نام کردیم و الان دو سه سال است کار ساختمانی به پایان رسیده، ولی آب و فاضلاب ندارد و برای 20 میلیون وام هم ضامن می‌خواهند و سختگیری‌های زیادی می‌کنند.

شجاعی از هشتگرد: مسئولان قوه قضاییه موضوع کلاهبرداری صورت گرفته در زمین‌های فاز 5 هشتگرد از حدود 30 هزار نفر را پیگیری کنند.

جوابیه

در پی درج پیامی در دوم تیر تحت عنوان «مسکن مهر فولادشهر اصفهان»، سرپرست روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با ارسال دورنگاری اعلام کرد: پرداخت وام مسکن مهر به عهده بانک‌های عامل بوده و کارمزد تعیین شده برای آن 4 درصد است که برای پیگیری بیشتر موضوع به بانک‌های عامل مراجعه فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها