گزارشی از پشت‌صحنه سریال «آرام می‌گیریم»

ماجـراهای وایـبری در سریالی با بازی «لعیا زنگنه»

برنامه «خدا اجازه» ویژه سحر ماه مبارک رمضان با اجرای سعید پورمحمود و لعیا زنگنه به روی آنتن شبکه جوان می‌رود.
کد خبر: ۶۹۴۱۷۲
«لعیا زنگنه» مجری می شود

برنامه «خدا اجازه» ویژه سحر ماه مبارک رمضان با اجرای سعید پورمحمود و لعیا زنگنه به روی آنتن شبکه جوان می‌رود و از شنبه (21 تیرماه) بهنام تشکر، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به گروه اجرای این برنامه اضافه می‌شود.

برنامه «خدا اجازه» عنوان ویژه برنامه‌ای ازگروه جوان واندیشه است که در30 قسمت 120 دقیقه‌ای ویژه سحرایام میارک رمضان تهیه‌ شده است.


این برنامه در ایام رمضان از ساعت 3 تا 5 صبح به صورت زنده پخش می‌شود. برنامه براساس خطبه متقین نهج البلاغه پایه ریزی شده است از جمله بخش‌های این برنامه پنجره است که به بیان زشتی‌ها و زیبایی در جامعه درقالب یک مونولوگ می پردازد.

از دیروز تا امروز مستندی است از افرادی که ازسحر سال گذشته تا سحرامسال کار مفید وموثری انجام داده‌اند و شما هم دعوتید نیز به روایت‌هایی اختصاص دارد که با صداهای شاخص هنرمندان برجسته کشور برای دعوت به حضور در ضیافت ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود. این برنامه با اجرای سعید پورمحمود و لعیا زنگنه به روی آنتن شبکه جوان می‌رود و از روز شنبه (21 تیرماه) نیز بهنام تشکر بازیگر سینما، تئاتر وتلویزیون به گروه اجرای این برنامه اضافه می‌شود. (خبرگزاری برنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها