داریوش کاردان، مجری برنامه «شهر باران» که در زمان افطار از شبکه یک پخش می‌شود، گفت: بعد از پنج‌سال اجرای یک برنامه تلویزیونی را به‌عهده گرفتم، چون احساس می‌کنم فضا برای صحبت کردن باز شده و می‌توان نکاتی را با مردم و مسئولان درمیان گذاشت.
کد خبر: ۶۹۲۳۷۹

کاردان در گفت‌وگو با روابط عمومی شبکه یک افزود: من بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وارد صداوسیما شدم و کارم را از گویندگی در رادیو شروع کردم، بعد به تلویزیون آمدم و برنامه‌سازی را شروع کردم. تهیه‌کنندگی، اجرا، ‌دوبله ، ترانه‌سرایی و... را تجربه کرده‌ام، در واقع کاری نمانده که نکرده باشم.

وی ادامه داد: اجرای برنامه شهر باران را پذیرفتم، چون از فضای روزنامه‌ها و تلویزیون احساس کردم می‌توان راحت‌تر از گذشته گفت‌وگو کرد.

کاردان اظهار کرد: با همه اینها علت حضور من در این برنامه مهم نیست، آنچه مهم است توفیق برنامه است و این‌که من به عنوان مجری تلاش کنم برنامه جذاب‌تر شود.

مجری شهر باران در پاسخ به این پرسش که برنامه شهر باران رقیبی جدی به نام برنامه ماه عسل دارد و شما برای جذب مخاطب از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید، گفت: این حرف‌های حاشیه‌ای را که این روزها مرسوم شده نباید جدی گرفت.

من با احسان علیخانی نه دوستی دارم و نه دشمنی، برنامه ماه عسل راه خودش را می‌رود، شهر باران هم راه خودش را. ما حتی وقت نداریم کار هم را ببینیم. ما کار خود را انجام می‌دهیم و هیچ رقابتی هم نداریم. این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند کدام برنامه را تماشا کنند.

کاردان افزود: ما در برنامه شهر باران سعی می‌کنیم حرف دل مردم را بزنیم؛ به صورت جدی با شوخی یا در لفافه. به نظر من تعداد بینندگان مهم نیست. مهم این است مردم از برنامه راضی باشند. من تعریف و انتقادهای دیگران را خیلی جدی نمی‌گیرم؛ چون مخاطب من مردم هستند. ما برای بهبود برنامه تلاش می‌کنیم، نتیجه را می‌سپاریم به مردم و خدا.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها