مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از مبلغ قرارداد این باشگاه با مانوئل ژوزه و محمدرضا خلعتبری پرده برداشت. بنابر اعلام علیرضا رحیمی، خلعتبری با پرسپولیس قراردادی به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته و پول او نیز پرداخت نشده است. رحیمی درباره بدهی ژوزه هم گفت:‌ قراردادی که با ژوزه بسته شده بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو است که با توجه به شکایت او، باشگاه دچار مشکلاتی شده است.
کد خبر: ۶۹۱۹۸۲

اگر قیمت هر یورو در زمان عقد قرارداد ژوزه را چهار هزار تومان فرض کنیم، قرارداد ریالی او چیزی در حدود هفت میلیارد تومان می‌شود. ژوزه در زمان مدیریت محمد رویانیان سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده گرفت و عملکرد ضعیفی هم داشت.

ادامه مذاکره با سیدجلال

پس از تماس‌های تلفنی علیرضا رحیمی با سید جلال حسینی برای روشن شدن تکلیف او، این بازیکن با بیان بخشی از مشکلاتش به مدیرعامل قرمزپوشان، برای چهار روز استراحت به شمال رفت. سید جلال حسینی اعلام کرده که تا آخر هفته به تهران خواهد آمد و در دیدار با رحیمی تکلیفش را روشن می‌کند.

نیلسون با پرسپولیس تمدید کرد

نیلسون کوریا جونیور در فصل آینده هم پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد. دروازه‌بان برزیلی پرسپولیسی‌ها که شرط کرده بود با دریافت بخشی از مطالباتش با قرمزپوشان قرارداد می‌بندد، پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس مبلغ 200 میلیون تومان از مطالباتش را دریافت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها