جستجو برای دستگیری «آرش بچه» ادامه دارد

منزل مجردی، پاتوق سارقان حرفه‌ای

رییس کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقان حرافه ای در یک منزل مجردی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۶۸۶
منزل مجردی، پاتوق سارقان حرفه‌ای

سرهنگ سید عباس نازرفتار گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف در خیابان هاشمی در هشتم تیرماه امسال به درخواست جوانی 21 ساله به نام «مهران» پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 108 نواب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در بررسی اولیه دریافتند که قبل از سرقت گوشی تلفن همراه مالباخته فردی ناشناس با او تماس گرفته و این در حالی بود که شماره موبایل وی در داخل گوشی شاکی ذخیره شده بود، افزود: بر همین اساس شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار قرار گرفت و با استفاده از تلفن همراه شاکی، ماموران با متهم قرار ملاقات صوری گذاشتند.

رییس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه یک روز پس از سرقت، متهم دستگیر و این سارق 23 ساله به نام «مهرداد» به کلانتری منتقل شد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق اصلی فردی از دوستان متهم به نام «آرش» معروف به «آرش بچه» است که به تازگی از زندان آزاد شده که با راهنمایی «مهرداد» شناسایی و دستگیری «آرش» در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ نازرفتار با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده نهایتا پاتوق «آرش» در یک منزل مجردی در خیابان هاشمی شناسایی شد، گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد پیش از این نیز اطلاعاتی دال بر خفت گیری افراد و پاتوق بودن منزل به ماموران نیروی انتظامی گزارش شده است.

وی با اشاره به نارضایتی اهالی محل، افزود: ماموران با رعایت تمامی موازین قانونی و شرعی وارد منزل مجردی و پاتوق سارقان شدند و دو نفر به نام‌های «عماد» 24 ساله و «نازنین» 22 ساله را که بساط استعمال مواد روانگردان از جمله شیشه نیز مهیا بود را دستگیر کردند.

رییس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه در بازرسی از محل 15 گرم حشیش و 105 گرم شیشه کشف و ضبط شد، افزود: در بازرسی از داخل لباس های عماد، گوشی تلفن همراه مهران کشف شد که او در بازجویی‌ها عنوان کرد که این گوشی را از «مهرداد» در ازای مواد روانگردان دریافت کرده است.

سرهنگ نازرفتار با اشاره به دستگیری مالک این منزل نیز گفت: دستگیری «آرش بچه» همچنان در دستور کار قرار دارد و متهمان دیگر به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها