دستبرد به ساختمان دولتی

باند سارقان حرفه ای منزل دستگیر شدند

با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان مسجدسلیمان استان خوزستان ، باند سارقان حرفه ای منزل که به یک مکان دولتی نیز دستبرد زده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۱۱۱۱۴
باند سارقان حرفه ای منزل دستگیر شدند

سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با شروع تحقیقات پلیس و کشف سرنخ هایی جدید از پاتوق مجرمان حرفه ای، رد پای چند سارق سابقه دار در این سرقت ها بدست آمد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه با شناسایی دقیق مخفیگاه های سارقان در عملیاتی متشکل از نیروهای پلیس آگاهی و ماموران انتظامی کلانتری 11 مسجد سلیمان، تمامی اعضای 5 نفره باند سارقان، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مسجد سلیمان افزود: متهمان دستگیر شده، در بازجویی های فنی و پلیسی به 11 فقره سرقت از جمله 7 فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت از اماکن دولتی و 2 فقره سرقت های خرد دیگر در شهرستان اعتراف کردند که با تحقیقات فنی پلیس، 3 نفر از مالخران اموال مسروقه نیز شناسایی و در سه رشته عملیات جداگانه، دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرهنگ فراشی افزود: در بازرسی پلیس از مخفیگاه سارقان و مالخران مقادیر زیادی از اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانگی از قبیل تلویزیون های ال ای دی، کولرهای گازی، 10 عدد سیلندر گاز، لوازم خودرو، لوازم برقی صنعتی، موتورهای پمپ آب و مقادیر زیادی کابل برق سرقتی کشف شد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها