رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به همراه مدیران این مرکز از شبکه رادیویی سلامت بازدید و با مدیران آن دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۱

به گزارش روابط‌عمومی رادیو سلامت، علیرضا بهفر، مدیر شبکه رادیویی سلامت و دبیر شورای سیاستگذاری سلامت معاونت صدای رسانه ملی در ابتدای این نشست با اشاره به این‌که امواج رادیو سلامت در سراسر کشور به صورت بیست و چهار ساعته قابل دریافت است، گفت: بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی، گروه‌های برنامه‌ساز شبکه رادیویی سلامت در حوزه‌های سلامت روان و خانواده، سلامت معنوی و سبک زندگی سالم، سلامت اجتماعی، سلامت جسم و پیشگیری و سلامت و تفریحات تشکیل شده است و هر کدام با توجه به رویکرد و اهداف خود در قالب‌های مختلف کارشناسی، گزارش، نمایش، طنز، مسابقه و ... اقدام به برنامه‌سازی می‌کنند.

امین صابری‌نیا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان این‌که تمام تلاش همکارانم در اورژانس خدمت‌رسانی به مردم است، گفت: گسترش همکاری میان اورژانس و شبکه رادیویی سلامت باعث کاهش حوادث و سوانح می‌شود؛ چون ما می‌توانیم از طریق این شبکه رادیویی نحوه برخورد با مصدومان و انتظارات مردم از اورژانس و بالعکس را در کشور آموزش دهیم و در این زمینه اقدام به فرهنگ‌سازی کنیم. همچنین فرهنگ صبر و تحمل بیماران و همراهان آنها بویژه در اورژانس‌های بیمارستانی نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که رسانه ملی می‌تواند برای فرهنگ‌سازی آن به ما کمک کند.

اما و اگر روزه‌داری در رادیو ایران

برنامه خانه و خانواده که امروز ساعت 9 از رادیو ایران پخش می‌شود به این پرسش پاسخ می‌دهد که چه بیمارانی در ماه مبارک رمضان می‌توانند و چه بیمارانی نمی‌توانند روزه بگیرند.

رادیو ایران به‌منظور افزایش دغدغه‌های روز جامعه، شنبه تا چهارشنبه هر هفته برنامه‌ای را با عنوان «خانه و خانواده» پخش می‌کند که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این برنامه که رویکردی اطلاع‌رسانی دارد، درباره تغذیه سالم و سلامت جسم نکاتی را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. همدلی و تفاهم در خانواده از دیگر موضوعاتی است که این برنامه به آن می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند امروز ساعت 9 صبح این برنامه را از رادیو ایران گوش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها