مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: خرید صد فروند و بازسازی ۱۵۰ فروند هواپیما از جمله اقداماتی است که می‌تواند از نتایج مثبت مذاکرات بین‌المللی باشد.
کد خبر: ۶۹۰۵۵۳

به‌گزارش تسنیم و به نقل از شرکت فرودگاه‌های کشور، محمدعلی ایلخانی با اشاره به فضای مثبت پیش‌آمده در عرصه بین‌المللی آن را یک فرصت مناسب برای صنعت حمل‌ونقل هوایی عنوان کرد که می‌تواند سرمنشا اتفاقات خوب در این حوزه باشد.

وی با اشاره به این‌که خرید صد فروند هواپیما و بازسازی 150 فروند هواپیما از جمله اقداماتی است که می‌تواند از نتایج مثبت این مذاکرات باشد، اظهار کرد: باید زیرساخت‌های فرودگاهی را برای این شرایط آماده کنیم و برای موارد مختلف از طرح و دستورالعمل بهره ببریم تا در صورت وقوع، پاسخ مناسبی داشته باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به ارائه خدمات ناوبری هوایی در فضای کشور به‌‌عنوان یکی از ماموریت‌های اصلی شرکت فرودگاه‌ها از کنترلرها به عنوان مرزبانان غیرنظامی کشور یاد کرد.

ایلخانی با تاکید بر انضباط اداری کارکنان گفت: تمام عملکرد هواپیما باید با نظم در سازمان هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی همراه باشد تا از بروز تاخیرات پروازی جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها