نیلسون 450 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و همچنین باید 200 میلیون تومان مالیات بپردازد

خداحافظی دروازه بان برزیلی با پرسپولیسی‌ها

پرسپولیسی‌ها بعد از یک روز استراحت، دیروز تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر از سر گرفتند تا در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود، با انجام کارهای هوازی برای حضور در لیگ چهاردهم آماده شوند.
کد خبر: ۶۸۹۶۵۶

طبق اعلام علی دایی، پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته بجز روزهای دوشنبه و پنجشنبه روزانه دو جلسه تمرین و سپس خود را برای برگزاری اردوی خارج از کشور آماده می‌کنند؛ این در شرایطی است که اواسط هفته جاری در دیداری دوستانه به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده پدیده خواهند رفت.

قرمزها که در اردوی اردبیل و آستارا هم سه بازی تدارکاتی انجام دادند، در چهارمین بازی دوستانه خود ساعت 18 روز سه‌شنبه دهم تیر در مجموعه ورزشی درفشی‌فر به مصاف پدیده خواهند رفت.اردوی خارج از کشور پرسپولیس هم که پیش از این قرار بود در ایتالیا برگزار شود، با توجه به هزینه‌های بالای این سفر، احتمالا در ترکیه برگزار خواهد شد.

البته قبل از سفر به ترکیه پرسپولیسی‌ها ابتدا باید تکلیف بازیکنان ملی‌پوش خـــود را مشخص کنند؛ بازیکنانی چون رضا حقیقی، سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری.

نیلسون برنمی‌گردد

دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس دیگر به ایران نخواهد آمد. نیلسون که ادامه همکاری با قرمزها را منوط به اعلام نتیجه آزمایش همسرش عنوان کرده بود، پس از آن‌که با نظر پزشکان متوجه شد همسرش باید تحت درمان باشد، در تماسی تلفنی با مسئولان باشگاه پرسپولیس عنوان کرد دیگر قادر به بازگشت به ایران نیست. البته مشکل نیلسون فقط بیماری همسرش نیست و پای 650 میلیون تومان پول در میان است.

نیلسون از گذشته 450 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و از طرفی دیگر 200 میلیون تومان باید مالیات پرداخت کند که این مبلغ باید از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شود. به همین دلیل با توجه به پیگیری‌های مدیر برنامه‌های نیلسون، این بازیکن هنوز به مطالبات خود نرسیده است.دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی از قرمزپوشان نامه‌ای را هم برای هواداران این تیم نوشت. نیلسون در بخشی از این نامه آورده است: روی سخنم با هواداران فهیم پرسپولیس و دوستانم در این باشگاه است که مرا تحمل کردند و به من همیشه و همه جوره لطف داشتند. دوست دارم همه این عزیزان و هواداران خونگرم پرسپولیس که در دنیا بی‌نظیرند، بدانند به هیچ چیز جز پرسپولیس و تیم محبوبم و هوادارانش فکر نکردم و در این مدت هر چه در توان داشتم، گذاشتم و هرگز کم نگذاشتم.

اما در شرایطی که نیلسون برزیلی قصد بازگشت به ایران را ندارد مسئولان باشگاه پرسپولیس با سه بازیکن برزیلی دیگر مذاکرات ابتدایی را انجام داده‌اند تا در صورت تائید نهایی علی دایی، با آنها قرارداد امضا کنند.این سه برزیلی دو هافبک وسط و یک مدافع هستند و قرار است فیلم بازی‌هایشان در اختیار علی دایی قرار گیرد. در صورت تائید سرمربی پرسپولیس، این بازیکنان به ایران آمده و در تمرینات شرکت خواهند کرد.

سیدجلال و 5 پیشنهاد

یکی از بازیکنانی که پس از عملکرد خوبش در جام جهانی چند تیم خوب از جمله عرب‌ها به دنبال او هستند، سیدجلال حسینی است. این در حالی است که علی دایی هم تاکید کرده این بازیکن باید در پرسپولیس بماند. حسینی با بیان این مطلب که هنوز به هیچ پیشنهادی جواب نداده است، به فارس گفت: با توجه به علاقه‌مندی هواداران پرسپولیس دوست دارم با قرمزپوشان راه خود را ادامه دهم.

به همین دلیل هم به باشگاه اعلام کردم ظرف 24 ساعت آینده تکلیفم را مشخص کنند.ظاهرا حسیـــنی خواستار مطالبات فصل گذشته‌ و روشن شدن وضع مالیاتی‌اش شده است. مدیر برنامه‌های این بازیکن هم به فارس گفت: سیدجلال سه پیشنهاد خوب از داخل و دو پیشنهاد هم از خارج کشور دارد، اما منتظریم ببینیم هیات مدیره و رحیمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تکلیف طلب حسینی را روشن خواهند کرد یا خیر. حسینی بر مبنای قول آقایان چک خرج کرده و دچار مشکل شده، اما متاسفانه تا الان کسی جوابگوی درخواست وی نیست. او فقط می‌خواهد شرایطی مهیا شود که کارش را با آرامش دنبال کند.در عین حال دیروز مدیر ورزشی باشگاه الاهلی قطر از پیوستن مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به این تیم خبر داد. جاسم عبدالله در گفت‌وگو با فارس، درخصوص خبر سایت الکاس قطر مبنی بر احتمال پیوستن سیدجلال حسینی به تیم الاهلی قطر گفت: درست است ما به دنبال مدافع تیم ملی ایران بودیم و توانستیم با حسینی برای حضور در الاهلی قرارداد ببندیم.

حقیقی و نوروزی به دنبال مطالبات

رضا حقیقی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، به دنبال روشن شدن وضع خودروی داده شده از سوی باشگاه و مطالباتش است.

او با وجودی که بامداد دیروز با تیم ملی از برزیل به تهران بازگشت، به باشگاه پرسپولیس رفت تا تکلیف نهایی خود را در جلسه با رحیمی مشخص کند. رحیمی در این دیدار به حقیقی گفت مشکلش بسیار دقیق‌تر بررسی و نتیجه به وی اعلام می‌شود. هادی نوروزی نیز بعدازظهر دیروز با رحیمی دیدار کرد و در مورد مطالبات و برخی مسائل با مدیرعامل قرمزپوشان گفت‌وگویی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها