بازی‌های پایانی دور مقدماتی جام جهانی امروز به گروه پنجم و ششم می‌رسد. در این دو گروه فرانسه و آرژانتین حضورشان را در بین شانزده تیم قطعی کرده و هندوراس و بوسنی در میان وداع‌کنندگان با جام جای گرفته‌اند. اما چهار تیم دیگر سودای صعود دارند. سوئیس و اکوادور از گروه 5 و نیجریه و ایران از گروه 6 .
کد خبر: ۶۸۸۱۴۰

در گروه 5 شانس سوئیس بیشتر است چرا که با هندوراس روبه‌رو می‌شود و رقیبش با فرانسه متحول شده، اما در گروه ششم پس از سه بازی، کار کمی پیچیده شده و شاید سکه برای دومین تیم صعودکننده و این‌که کدام یک از تیم‌های ایران و نیجریه می‌توانند به دور بعد راه پیدا کنند، تصمیم‌گیرنده باشد.

به دلیل نتایجی که دو تیم در بازی‌های قبلی‌شان کسب کرده‌اند و سیستمی که فیفا برای انتخاب از بین تیم‌هایی که کاملا شرایط یکسان دارند، ممکن است دو تیم بعد از بازی‌های امروز که آخرین بازی مرحله گروهی محسوب می‌شود، با سناریویی جالب روبه‌رو شوند. چنانچه ایران با یک گل بوسنی را شکست دهد و نیجریه با همین نتیجه به آرژانتین ببازد، دو تیم با چهار امتیاز و زدن و خوردن تعداد گل‌های مشابه در جایگاه مشترک قرار می‌گیرند.

دو تیم در بازی اول به تساوی بدون گل رسیدند تا اکنون شاید کارت شانس برایشان تصمیم‌گیرنده باشد.«دلیا فیشر» سخنگوی فیفا اعلام کرده است که مراسم قرعه‌کشی در ورزشگاه ماراکانا و 90 دقیقه پس از پایان بازی دو تیم انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها