کرش: دوست دارم در‌ایران بمانم

این روزها کرش را خیلی منطقی و آرام می‌توان دید و خبری از آن چهره غضب‌آلود همیشگی او نیست.
کد خبر: ۶۸۸۱۱۶

سرمربی تیم ملی ایران که این روزها آخرین روزهای حضورش روی نیمکت تیم ملی خواهد بود، شرایط تیمش را در آستانه بازی حساس مقابل بوسنی این طور تشریح کرد :گرچه دو بازی سخت و طاقت‌فرسا انجام دادیم، اما خوشبختانه همه بازیکنان در صحت و سلامت کامل هستند و در آمادگی کامل به سر می‌برند. البته باخت ناعادلانه مقابل آرژانتین به لحاظ روانی تیم ما را تحت‌تاثیر قرار داد و بازیکنان تیم ملی را تا حدودی عصبی کرد. ما سعی کردیم روی این مساله کار کنیم تا ریکاوری روحی و روانی لازم انجام شود و آماده بازی با بوسنی شویم.

سرمربی تیم ملی که بابت عواقب روانی باخت مقابل آرژانتین نگران است، ادامه داد: بازی با آرژانتین تمام شد و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. بازیکنان تیم ملی باید نگرش جدیدی را در ذهن خودشان پرورش دهند و برای موفقیت مقابل بوسنی تلاش کنند تا مزد تلاش‌مان را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

کرش درخصوص بالا رفتن توقعات از تیم ملی و عواقب منفی که این مساله می‌تواند داشته باشد، گفت:خوب بازی کردن ما در دو بازی قبل با هدف بالا بردن توقعات نبود، بلکه ما برای ثابت کردن خودمان جنگیدیم و تلاش کردیم و موفق هم شدیم، اما این پایان راه نیست و باید برای بازی با بوسنی حساب شده و با دقت پیش برویم و از همه مهم‌تر مغرور نشویم. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید با افتادگی کامل کار کنیم و پیش برویم.

یکی از مباحثی که باعث نگرانی طرفداران تیم ملی ایران شده، بحث تبانی آرژانتین و نیجریه است. کرش در واکنش به این موضوع اظهار کرد: من آدم متوهم و شکاکی نیستم، اما وقتی داور صربستانی بازی با آرژانتین را با چمدانش به کشورش نفرستند باید متوجه شویم که مشکلی وجود دارد! من به عنوان یک مربی، حق دارم بپرسم چرا داور خطا روی مهاجم ما را دید، اما پنالتی نگرفت و او باید به این پرسش پاسخ بدهد، اما تمرکز ما روی بازی بوسنی است و همان طور که به شاگردانم گفتم شانس صعود ما به نتیجه بازی خودمان گره خورده و نباید این فرصت طلایی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم ملی درخصوص بازی مقابل بوسنی گفت: آرزوی من از حدود ده ماه پیش این بوده که خوب آماده شویم و در جام جهانی خوب بازی کنیم تا شخصیت فوتبال ایران حفظ شود. یک بازی باقی مانده و تمام تمرکز ما بر این است که افتخار و غرور ایران را بالاتر ببریم. جزئیات بیشتر در این زمینه را مناسب نمی‌دانم و در بازی مشخص می‌شود چه طرح و برنامه‌ای داریم!

صحبت‌های پایانی سرمربی تیم ملی از دایره مباحث فنی فوتبال خارج شد و به سمت و سوی آینده کاری‌اش رفت. کرش درخصوص این که طرفداران تیم ملی تمایل به ادامه حضور او در تیم ملی ایران دارند، گفت: صادقانه بگویم که خودم نیز چنین حسی دارم و از این که می‌شنوم بالاترین مقام اجرایی ایران و مردم چنین حسی به من دارند و می‌خواهند که بمانم واقعا خوشحال می‌شوم.

بعد از برتری مقابل کره‌جنوبی و رفتن به جام جهانی انگیزه‌ام را برای ماندن در ایران نشان دادم و برایم افتخار بود که در ایران بمانم. در تمام این مدت نیز مذاکراتم و تمام پیشنهاداتی که داشتم، متوقف کردم و می‌خواستم بمانم. اگر به ایران بازگردم به تمام مسئولان توضیح خواهم داد که چه اتفاقاتی افتاد که کار به اینجا کشیده شد و الان وقت باز کردن این مسائل نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها