مردی که در پوشش یک شرکت کاغذی و به بهانه پرداخت وام و یافتن ضامن‌های معتبر برای آنها، از شهروندان تهرانی کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۸

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مرد سالخورده‌ای با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 11 تهران از مردی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

شاکی گفت: قصد دریافت وام داشتم که موفق به این کار نشدم. مدتی بعد با دیدن آگهی یک شرکت که در زمینه خرید و فروش وام فعالیت داشت، با آن مرکز تماس گرفتم و روز بعد به ملاقات مدیرعامل شرکت رفتم. پس از چند مرتبه ملاقات با مدیرعامل شرکت قرار شد 45 میلیون تومان برایم وام دریافت کند و من 450 هزار تومان به حساب شرکت و پنج میلیون تومان از وام را به مرد ضامن پرداخت کنم. آنها کپی مدارکم را گرفتند و قرار شد یک هفته دیگر با من تماس بگیرند تا روز دریافت وام را اطلاع دهند. شاکی گفت: وقتی از تماس صاحب شرکت خبری نشد، به دفترش رفتم و متوجه شدم او دفتر را به مالک اصلی‌اش تحویل داده و کسی از مکان جدیدش خبر ندارد.

با دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری کلاهبردار فراری ادامه داشت تا این‌که ماموران مطلع شدند افراد بسیاری از متهم شاکی هستند و با حضور در چند مرکز پلیس از وی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرده‌اند.

بنابر این گزارش، جستجو برای دستگیری مرد کلاهبردار از سوی پلیس ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها