شیادی زن رمال با ادعای درمان بیماری

زن رمالی که به بهانه نوشتن نسخه‌های شفابخش برای درمان بیماری یک پسر خردسال، از پدر وی 22 میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان قم دستگیر شد.
کد خبر: ۶۸۷۷۴۷

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: مرد راننده‌ای با حضور در پلیس آگاهی از زن رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت و عنوان کرد، یک روز هنگام جابه‌جایی مسافر، زنی به عنوان مسافر سوار شد. در میانه راه شروع به گفت‌وگو با من کرد و وقتی متوجه شد پسری یازده ساله دارم که بیمار است و تاکنون موفق به درمان وی نشده‌ام، ادعا کرد در زندگی من طلسمی وجود دارد و اگر طلسم باطل نشود، فرزندم سلامتی‌اش را به دست نمی‌آورد.

شاکی افزود: با اعتماد به زن رمال که در یکی از استان‌های جنوبی کشور ساکن بود تلفنی با او در ارتباط بودم و او برای درمان فرزندم نسخه‌هایی می‌نوشت.

شاکی اضافه کرد: مدتی بعد زن رمال طی چند مرتبه پیامک‌هایی ارسال کرد که در متن آن نوشته شده بود، باید برای خرید گوسفند و استفاده از گوشت آن برای تهیه داروی شفا بخش پول پرداخت کنم.

سرهنگ مهدی قدمی افزود: در ادامه تحقیق از شاکی معلوم شد، وی پس از دریافت پیامک‌های بعدی، دو میلیون تومان به حساب زن رمال بابت نوشتن نسخه و دور کردن ارواح از خانواده وی و در مراحل دیگر 22 میلیون تومان برای درمان پسرش به زن رمال پرداخت کرده و طبق نسخه‌های نوشته شده از سوی زن رمال عمل کرده، اما بیماری پسرش بدتر شده و زن رمال نیز متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری زن رمال آغاز شد تا این‌که چند روز پیش ماموران مخفیگاه او را شناسایی کردند و با ورود به خانه‌اش متهم دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس و مواجهه حضوری با مالباخته به کلاهبرداری از او تحت پوشش رمالی اعتراف کرد. بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها