اختصاصی جام جم آنلاین

این محموله، دست اموات نمی رسد

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران از احتمال دفن اموات در آرامستان‌های داخل پایتخت خبر داد و گفت: قصد احداث آرامستان جدیدی در دل پایتخت نداریم، اما دفن در آرامستان‌های قدیمی پایتخت در حال مطالعه است.
کد خبر: ۶۸۶۷۸۴

پرویز سروری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به طرح توسعه بهشت زهرا(س) گفت: در حال بررسی توسعه بهشت زهرا(س) هستیم، اما در مورد جزئیات آن فعلا صحبتی نمی‌کنیم، زیرا قیمت‌های زمین پس از اطلاع از این موضوع بسرعت افزایش پیدا خواهد کرد.وی تاکید کرد: در حواشی شهر تهران زمین‌هایی برای توسعه بهشت زهرا(س) دیده شده و در حال مذاکره برای خرید این زمین‌ها هستیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به احداث آرامستان در شمال، جنوب، شرق و غرب پایتخت توضیح داد: برای این‌که تمرکز دفن در بهشت زهرا(س) به پایان برسد در نقاط مختلف تهران زمین‌هایی را در نظر گرفته‌ایم، اما معارضینی دارد و در حال مذاکره برای حل مشکلات این زمین‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: یک تا دو میلیون شهروند تهران در آخر هفته برای زیارت اهل قبور به منطقه بهشت زهرا(س) می‌روند و مشکلات ترافیک، آلودگی هوا و... ایجاد می‌کنند، در صورتی که شهروندی که در شمال تهران زندگی می‌کند باید بتواند در آرامستانی در نزدیکی خود متوفایش را دفن کند.

سروری با تاکید برای این که برای تملک زمین‌های جدید بهشت زهرا(س) فقط یک سال وقت داریم، افزود: تا سال 95 ظرفیت بهشت زهرا(س) تکمیل می‌شود و ما باید طی یک‌سال زمین‌ها را تملک کنیم، زیرا آماده‌سازی این زمین‌ها نیز حداقل یک سال زمان نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها