امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدامات تروریستی داعش در عراق گفت: قاطعانه می‌گویم امارات، کویت، قطر، عربستان و ترکیه از این آتش در امان نخواهند بود و این توطئه دامنشان را می‌گیرد و چاهی که برای ما کنده‌اند خودشان در آن می‌افتند.
کد خبر: ۶۸۶۳۶۵

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی خطیب نمازجمعه این هفته تهران افزود: فاجعه شورش یک فرقه آدمکش و وحشی که کارش کار سفیانی‌ها، حرمله‌ها و بی‌دین‌هاست ریشه در جریان تکفیری خشن دارد که از روز تشکیل کارش درگیری و خشونت و ایجاد اختلاف بوده است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان این که ایجاد درگیری و اختلاف از ابتدا کار انگلیس و در ادامه آمریکایی‌ها بوده است، هشدار داد که این کار بزودی دامن خودشان را خواهد گرفت.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران یادآور شد: برنامه آنها این است که ما را به خود مشغول کنند در حالی که خطر اسرائیل خطری جهانی است و اسرائیل با بمب‌های اتمی، دیوانه‌ای است که هیچ مرزی نمی‌شناسد.

وی، فروش سلاح را از دیگر توطئه‌های کشورهای غربی در منطقه عنوان کرد و گفت: بیشترین خرید سلاح در منطقه از سوی همین کشورهای منطقه و عربستان صورت می‌گیرد در حالی که این سلاح‌ها برای مقابله با اسرائیل نیست بلکه قرار است علیه مسلمانان استفاده شود. وی اضافه کرد: مساله داعش مساله آمریکاست و خود آمریکا آنها را از طریق دولت‌های منطقه تجهیز کرده، اما انتخابات عراق و پیروزی نوری المالکی این توطئه را تسریع کرد و بنای آنها این است که دنیای اسلام را با تکفیر به چالش بکشند.

وی با اشاره به محکومیت اقدامات تروریستی داعش از سوی علمای اهل سنت در عراق و ایران گفت: علمای سیستان و بلوچستان که سر سفره امنیت جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند و باید این امنیت را قدر بدانند، ضروری است در افشای این شجره خبیثه به صحنه بیایند تا این آتش هر چه زودتر خاموش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها