مقدمات خصوصی سازی دوباشگاه در حال انجام است

تاکید​خادم بر​شفافیت مالی استقلال و پرسپولیس

امیررضا خادم با تاکید بر شفافیت مالی مدیران استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: بزودی وارد موضوع تحویل دو شرکت دولتی پرسپولیس و استقلال به سازمان خصوصی‌سازی و برگزاری مزایده خواهیم شد.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۹

نمانیده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری سرخابی‌ها، در این زمینه گفت: قرار بود پس از تعطیلات خردادماه این کار آغاز شود تا وزارت ورزش و جوانان هرچه زودتر نتیجه بررسی‌های خود را در اختیار سازمان خصوصی‌سازی قرار دهد که مجری واگذاری به حساب می‌آید.

خادم که در این زمینه با مهر صحبت می‌کرد، افزود: دغدغه اصلی ما در بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال حفظ چارچوب و ماندگاری این دو باشگاه است. به هر حال پرسپولیس و استقلال دو باشگاه محبوب هستند و وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش موظف است به این جنبه‌ها توجه لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای مشخص کردن نحوه واگذاری پرسپولیس و استقلال و این‌که این کار به چه صورت انجام شود تا خسارتی به دو تیم وارد نشود، با متخصصان حوزه واگذاری مانند مدیران بورس و فرابورس، سازمان خصوصی‌سازی و وزارت اقتصاد و دارایی وارد مذاکره شده‌ایم تا راهکارهای درست و مناسب را مورد ارزیابی قرار دهیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این‌که هنوز به مدل مشخص و معینی برای واگذاری نرسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: البته مهم است که مسائل، ابهامات و به‌هم‌ریختگی‌های مالی در دو باشگاه حل شود تا زمان واگذاری همه چیز شفاف باشد و هیچ ابهامی وجود نداشته باشد.

جدایی ساموئل از استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد امیر قلعه‌نویی برای تمدید قرارداد دو ساله خود، به باشگاه تخفیف داده است. بهرام افشارزاده گفت: در این رابطه هیچ‌ مشکلی وجود نداشت و قلعه‌نویی در مبلغ قراردادش تخفیف داد. اصولا در فصل جاری کمی مبلغ قراردادها را پایین آورده‌ایم.

در حالی که امیر قلعه‌نویی ادامه حضور مهدی رحمتی در استقلال را قطعی دانست، افشارزاده درباره مذاکره با این دروازه‌بان خاطرنشان کرد: قرار است در این باره جویباری، معاون باشگاه با رحمتی مذاکره داشته باشد.

همچنین آخرین خبر از نقل و انتقالات باشگاه استقلال حاکی است که حسین حسینی، دروازه‌بان ذخیره فصل گذشته این تیم دیروز رسما به ملوان انزلی پیوست و جی لوید ساموئل، هافبک اهل ترینیداد و توباگویی استقلال که به مدت سه سال در این تیم بازی کرد، در نهایت از فهرست فصل آینده این تیم برای لیگ چهاردهم کنار رفت و همکاری باشگاه استقلال و این بازیکن پایان یافت.

مسئولان باشگاه استقلال پس از جذب امید ابراهیمی و ماندن پژمان نوری و احتمال ادامه همکاری با ایمان مبعلی تصمیم گرفتند با ساموئل قطع همکاری کنند. باشگاه استقلال تاکنون علاوه بر جذب ابراهیمی، فخرالدینی، شهباززاده، خرسند‌نیا و گروسی، قرارداد عمران‌زاده، قاضی و برهانی را تمدید کرده و امروز و فردا با پژمان نوری که از روز گذشته در تمرینات این تیم حضور یافته قرارداد جدید امضا خواهد کرد. همچنین بازیکنانی چون اولادی و غلام‌نژاد که با این باشگاه قرارداد دارند باید با مشخص کردن تیم فصل آینده خود، شرایط دریافت رضایتنامه از باشگاه استقلال را فراهم کنند.‌

بدهی؛ حرف اول جلسات هیات مدیره پرسپولیس

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین نشست خود موضوع بدهی‌های باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار داد. در این نشست درباره مصوبات جلسات قبلی، مشکلات بودجه‌ای باشگاه، مساله باشگاه عجمان و پرسپولیس بر سر 250 هزار دلار حق انتقال خلعتبری و پرونده ژوزه و دستیارانش بحث و تبادل نظر شد. در این باره قرار شد علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه برای بررسی موضوع خلعتبری و گفت‌وگو با مسئولان باشگاه عجمان به امارات سفر کند.‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها