سرمربی سوئیس با خوشحالی از برد برابر اکوادور عنوان کرد پیروزی در دقایق پایانی همیشه لذت بخش است.
کد خبر: ۶۸۴۵۲۸
هیستفلد: پیروزی لذت بخشی مقابل اکوادور کسب کردیم

به گزارش جام جم ورزشی، سوئیس و اکوادور در اولین دیدار گروه E جام جهانی به مصاف هم رفتند که سوئیس موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و به 3 امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابد.

اوتمار هیتسفلد سرمربی تیم ملی سوئیس پس از پیروزی تیمش برابر اکوادور در نشست خبری خود گفت: پیروزی در آخرین دقیقه همیشه شیرین است . خیلی خوشحالم که تیمم موفق شد این دیدار را با برد به پایان برساند. این پیروزی روحیه بازیکنانم را برای دو بازی دیگر ما در گروه بالا مِ برد. امیدوارم هستم روند رو به رشدی که بازیکنانم دارند ادامه یابد و بتوانیم پیروزی های مهمی کسب کنیم.

هیتسفلد ادامه داد: اکوادور قوی تر از تیمی بود که پیش بینی کرده بودم. آنها تیمی قدرتی و فیزیکی هستند و توانستند بازی خوبی را برابر ما به نمایش بگذارند. آنها نگذاشتند تیم ما بتواند بازی همیشگی خودش را نشان دهد و در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند و توانستند به گل هم برسند اما بازیکنانم واکنش خوبی به گل دریافتی داشتند و توانستند به بازی مسلط شوند.

سرمربی سوئیس در پایان گفت: در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتند که آرام باشند و اعتماد به نفسی خودشان را حفظ کنند. بازیکنان ما در نیمه دوم به سرعت حریف عادت کردند و توانستند بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند. این پیروزی برای ما در اولین بازی بسیار مهم بود و می تواند به ما در بازی های بعدی گروهی کمک کند . امنیدوارم بتوانم در بازی های آتی نیز همین روند را ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها