مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو از ارسال 161 اثر نمایش رادیویی به پنجمین جشنواره سراسری نمایش‌های رادیویی خبر داد و گفت: از میان آثار ارسال شده40 اثر در بخش‌های اصلی، موضوعی و تجربه‌های نو به بخش نهایی راه پیدا کرد و 17 مقاله هم به دبیرخانه رسیده است. اختتامیه این جشنواره پنجم تیر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۸۴۴

مهدی دهقان‌نیری، مدیر مرکز هنرهای نمایشی رادیو درباره برگزاری پنجمین جشنواره سراسری نمایش‌های رادیویی به جام‌جم گفت: مراسم اختتامیه جشنواره نمایش‌های رادیویی پنجم تیر در محل موزه سعدآباد برگزار می‌شود. وی ادامه داد: مهمانان می‌توانند از ساعت 14 تا 19 همراه خانواده‌هایشان از موزه بازدید کنند و مراسم اختتامیه بعد از نماز و شام از ساعت 21تا23 برگزار خواهد شد. دهقان‌نیری افزود: داوری بخش نهایی آثار تا سی‌ام خرداد ماه به پایان می‌رسد. ضمن این‌که اسامی آثار راه‌ یافته به بخش نهایی در سایت رادیو نمایش قابل مشاهده است.

صندوق ملی محیط زیست در رادیو ایران

برنامه «روزنه» رادیو ایران امروز به مناسبت هفته محیط‌زیست به جزئیات تشکیل صندوق ملی محیط زیست و برگزاری اولین مجمع آن می‌پردازد.

این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است و موضوع صندوق ملی محیط زیست و جزئیات مربوط به آن را در گفت‌وگو با محمد مجابی معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست بررسی می‌کند. این برنامه ساعت 10 صبح پخش می‌شود. همچنین موج روز، امروز در رادیو ایران میزبان عبدالحسین فریدون مشاور وزیر علوم و تحقیقات و اسحاقی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی است که ساعت 11 و 15 دقیقه پخش می‌شود.

ثبت‌نام جوانان در رادیو جوان

باشگاه رادیویی جوان از علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های برنامه‌سازی، گویندگی و گزارشگری ثبت‌نام می‌کند.هنرجویانی که علاقه‌مند شرکت در کلاس‌های برنامه‌سازی، گویندگی و گزارشگری هستند، می‌توانند در سایت رادیو جوان در این آزمون ورودی شرکت کنند. مهلت ثبت‌نام تا بیست و پنجم خرداد است.

«پیامک از دیار باقی» در رادیو نمایش

سریال «پیامک از دیار باقی» از امروز ساعت 8 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، داستان سریال «پیامک از دیار باقی» درباره یک بازاری طماع و حریص به نام منصور سیم‌خواه است که طی یک کلاهبرداری تصمیم می‌گیرد برای فرار از دست طلبکاران، ضمن یک دعوای ساختگی، وانمود کند مرده است. این سریال به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها