گفته می‌شود دوپینگ فرنگی‌کار ایران در جام‌جهانی مثبت اعلام شده است

دوپینگ؛ این بار بیخ گوش کشتی

آغاز درخشش جوانان کشتی آزاد با 2 طلای آسیا

پس از قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، از دیروز پیکارهای کشتی آزاد نیز در شرایطی آغاز شد که هر دو نماینده کشورمان در این روز خوش درخشیده و صاحب مدال شدند.
کد خبر: ۶۸۱۴۳۰

در آغاز رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان آسیا در اولان باتور مغولستان، در وزن50 کیلو صابر خانجانی در دور نخست حریف قرقیزستانی را با نتیجه 9 بر صفر و با ضربه فنی شکست داد و در دور دوم از سد حریف قدرتمندی از کره‌شمالی گذشت. ا و در نیمه نهایی مانیش از هند را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد تا گام به دیدار نهایی بگذارد. خانجانی در فینال این رقابت‌ها نیز بر کشتی‌گیر قزاقستانی غلبه کرد و صاحب مدال طلا شد.

همچنین امین طاهری در وزن 120 کیلو پس ازآن که در دور اول حریف چینی را 11 بر صفر مغلوب کرد، در نیمه‌نهایی نیز کشتی‌گیر کشور میزبان را 16 بر 6 شکست داد و فینالیست شد. طاهری در پیکار نهایی برابر حریف قزاقستانی حاضر شد و با شکست دادن این حریف صاحب مدال طلا شد.

در ادامه این رقابت‌ها امروز در دور اول وزن 55 کیلو رضا اطری با حریف ازبکستانی، در 60 کیلو ایمان صادقی با کشتی‌گیر هندی، در 66 کیلو حسن یزدانی با برنده ترکمنستان- قرقیزستان، در 74 کیلورضا مظفری با کشتی‌گیر قزاق، در 84 کیلو مجتبی گلیج با برنده مغولستان- ترکمنستان و در 96 کیلو پدرام جمشیدی با حریف ژاپنی مسابقه می‌دهند.پیش از این در رقابت‌های کشتی فرنگی تیم ایران با کسب 5 طلا، یک نقره و 2 برنز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها