کلیه مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت در تاریخ نوزدهم خرداد امسال برای اعزام به خدمت فراخوانده شدند .
کد خبر: ۶۸۰۱۸۱
فراخوان مشمولان دیپلم و زیر دیپلم ، در خرداد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا ضمن فراخوان همه مشمولان غایب وغیرغایب متولد 1355 تاپایان خرداد ماه 1375 برای انجام خدمت دوره ضرورت، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: همه این مشمولان باید راس ساعت، تاریخ، محل و مراکز تعیین شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حاضر شوند.

به گفته این مسئول ، همه مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت امسال هستند باید رأس ساعت 6 صبح روز دوشنبه هفته آینده به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش ابلاغ شده است حضور پیدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین همه مشمولان دیپلم وزیردیپلم غایب وغیر غایب که دارای برگ آماده بخدمت به تاریخ خرداد امسال هستند باید رأس ساعت 7 صبح دوشنبه هفته آینده محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش ابلاغ شده است حضور پیدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

به موجب قانون کلیه متولدین سال های 1355 تا پایان خرداد ماه سال1375 مشمول قانون خدمت وظیفه عمومی هستند و باید جهت تعیین تکلیف مشمولیت خود را به سازمان معرفی نمایند. چنانچه درمهلت های مقررقانونی خود را به سازمان معرفی ننمایند غایب شناخته شده وطبق ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

دربخش دیگری از این اطلاعیه آمده است، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزش نشده اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه ونسبت به دریافت برگ مذکور و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند و طبیعی است که عدم حضور به موقع این افراد در زمان و محلهای تعیین شده غیبت محسوب می شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها