21 تیرماه دوره 4 ساله سوم به پایان می رسد

توضیح رییس فدراسیون بسکتبال درباره انتصاب فامیلی

در حالی که دوره چهار ساله ریاست محمود مشحون بر فدراسیون بسکتبال 21 تیر به پایان می رسد اما هنوز تکلیف انتخابات این فدراسیون مشخص نیست.
کد خبر: ۶۷۸۲۴۵
توضیح رییس فدراسیون بسکتبال درباره انتصاب فامیلی

به گزارش جام جم ورزشی ، «تا آنجا که در حوزه اختیارات من بوده در انتخابات فدراسیون ها قانون را اجرا می کنم مگر اینکه برخی موارد از حوزه اختیارات من خارج بوده باشد». این ها جملاتی بود که نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در یک مصاحبه رادیویی بر آن تاکید کرد. سجادی در مصاحبه های دیگر از تعویق زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال سخن گفت.

در حالی که دوره چهار ساله ریاست محمود مشحون بر فدراسیون بسکتبال 21 تیر به پایان می رسد سجادی برگزاری بازی های آسیایی را علت تعویق انتخابات این فدراسیون اعلام کرده است. تماس های مکرر ما با تلفن همراه خاموش سجادی مواجه شد. به همین دلیل برای اطلاع از زمان برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال وبررسی وضعیت تیم ملی با محمود مشحون، رئیس کنونی فدراسیون بسکتبال تماس گرفتیم. مشحون در هفته های اخیر اخیر مورد انتقادات بسیاری قرار گرفته است. از جمله درباره انتصاب برادر زاده اش به عنوان آنالیزور تیم ملی.

انتخابات فدراسیون چه زمانی برگزار می شود؟

دوره چهار ساله من 21 تیر به پایان می رسد. باید طبق روال انتخابات برگزار شود.

یعنی انتخابات فدراسیون طبق روال برگزار می شود؟

این مساله دست من نیست و باید وزارت ورزش و جوانان ابلاغ کنند و ما اعلام عمومی کنیم تا کاندیداها ثبت نام کنند و روز مجمع هم تعیین شود.

درانتخابات ریاست فدراسیون مجددا شرکت خواهیدکرد؟

این مساله به موقعیت وشرایط روز انتخابات بستگی دارد. هنوزهیچ تصمیمی در مورد این مساله ندارم و پاسخ دقیقی هم به این سئوال نمی توانم بدهم.

سن شما اجازه شرکت مجدد در انتخابات را می دهد؟

من بیش از بیست سال است که درخود سازمان تربیت بدنی بازنشسته شده ام.

آیا وزارت ورزش وجونان به شما اجازه شرکت درانتخابات را خواهد داد؟

من نمیدانم وهیچ صحبتی هم در این زمینه نداشته ام. به هیچ وجه به این موضوع فکرنکرده ام. تازمانی هم که مسولی تداشته باشم کارم را انجام میدهم و کم فروشی هم نمی کنم. مثل روز اول کارم را انجام میدهم و همیشه تابع قانون بوده وهستم وآن چه را قانون تعیین کند عینا اجرا می کنم.

اخیرا لیست بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعلام شده و نام برادرزاده شما رامبد مشحون به عنوان آنالیزور اعلام شده است. آیا ایشان سابقه این کار را دارند؟

رامبد کلاس های آنالیزوری تیم ها و کلاس های آمار را پشت سر گذاشته و 2 سال است که این کار را بصورت مجانی برای فدراسیون انجام می دهد. آنالیز کلیه بازی های لیگ هم توسط ایشان انجام می شود و آمارها را ارائه می کند. دعوت ایشان به تیم ملی هم به انتخاب آقای بچیروویچ بوده است. کارایی ایشان در بازی های مانیل فیلیپن را می توان به عنوان بهترین کارنامه ایشان دانست. تمامی کلاس های آنالیزورهای ایران را رامبد مشحونبرنامه ریزی و مدیریت می کند. تمامی بازی های لیگ برتر را چه در تهران و چه در استان ها ایشان پیگیری می کند و هیچ توقعی مالی هم ندارد.

بعضی بازیکنان سوپر لیگ از جمله حامد حدادی و صمد نیکخواه که به تیم ملی هم دعوت شده اند در این چند روزه انتقاداتی در مورد سوپر لیگ و برخورد تبعیض آمیز فدراسیون داشتند. پاسخ شما به این انتقادات چیست؟

البته نظر این بازیکنان محترم است. چون دو قهرمان ارزشمند و لژیونر هستند و بی نهایت قابل احترام هستند. این عزیزان کسانی هستند که به دفعات در اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها سهم به سزایی داشتند. عقاید و گفتار آنها محترم است. همه حق دارند و آزاد هستند که نظر و عقیده خود را بیان کنند. نه فقط این عزیزان بلکه اگر نفرات دیگر تیم ملی هم بودند من همین عقیده را در مورد آنها هم داشتم. ولی این مساله که تبعیضی در لیگ وجود داشته به هیچ وجه نمی پذیرم، ابدا چنین چیزی نبوده و تمام تلاش فدراسیون و سازمان لیگ این بوده که مسابقات به صورت منظم و بدون حاشیه برگزار شود که به همین صورت هم بوده است.(تدبیر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها