گفت‌وگوی «جام‌جم» با محمد گلریز، خواننده

بهترین زمان برای تولید موسیقی ارزشی است

اولین آلبوم موسیقی کودک با مفاهیم انقلابی

جام جم نوا: تهیه و تولید آلبوم موسیقی «کودک انقلاب» با محوریت شعر کودک و لالایی آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۳۰۹۶
اولین آلبوم موسیقی کودک با مفاهیم انقلابی

این آلبوم موسیقی که از سوی موسسه فرهنگی ـ هنری «افق نو» در حال آماده سازی است بنا دارد با نگاهی ویژه به کودکان و خردسالان، محصولی مختص آنان فراهم آورده و از این طریق برخی مفاهیم اصیل انقلاب اسلامی را به آنان منتقل کند.
بشیر بی آزار تهیه کننده این اثر هنری در این باره می گوید: سال ها است که نواهای لالایی و موسیقی های کودکانه که برای عموم جوانان امروز حسی نوستالژیک را به همراه دارد، مدام در حال تکرار هستند. به همین دلیل و با توجه به شرایط خاص ارتباطی، فرهنگی و اجتماعی امروز تصمیم گرفتیم مجموعه ای را در این ارتباط و البته با مضامین جدید و برگرفته از اعتقادات و آرمان های انقلاب اسلامی تهیه و روانه بازار کنیم.
وی افزود: ما با علم به اینکه دوران کودکی دوران فراگیری مضاعف است و لالایی ها و اشعار کودکانه عمیقا در ذهن و روح انسان باقی می ماند تصمیم به این کار گرفتیم.
مدیر موسسه «افق نو»، ادامه داد: از سویی تجربه تاثیر بی بدیل لالایی هایی که به ویژه در دهه 60 با توجه به فضای انقلاب و دفاع مقدس سروده و سینه به سینه نقل می شد ما را با هدف استمرار این تأثیرگذاری در نسل های آینده در انجام این کار مصمم تر ساخت.
آلبوم مذکور با آهنگ سازی و تنظیم امید رهبران و ترانه های علی ثابت قدم و کمال شفیعی در دست تولید است.
(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها