خواننده هایی که به تماشای صدای خود رفتند کنسرت خنده

کنسرتی با تقلید صدای خوانندگان مطرح/عکس

جام جم نوا: «کنسرت خنده» حسن ریوندی با اجرای قطعاتی از هنرمندانی چون زنده‌یاد فرهاد، شهرام ناظری، علیرضا عصار و تعدادی دیگر از خوانندگان در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۲۲۰۳
کنسرتی با تقلید صدای خوانندگان مطرح/عکس

سالن همایش‌های برج میلاد شامگاه 18 اردیبهشت‌ماه شبی پرمخاطب را پشت سر گذاشت مخاطبانی که آمده بودند، کنسرتی را تجربه کنند که ذاتش خنده است.
حسن ریوندی یکی از معدود استند آپ کمدین های کشورمان که طی سال های اخیر شمایلی متفاوت از حمید ماهی صفت و نوع اجرای وی را به مخاطبانش عرضه کرده در این کنسرت خنده، اجرایش را با قطعه «یه مرد» از زنده‌یاد فرهاد مهراد آغاز کرد و سپس با استفاده از طنز بداهه و سوژه سازی برنامه‌اش را پی گرفت.
«آتش در نیستان» با صدای شهرام ناظری قطعه دیگری بود که ریوندی آن را تقلید کرد و با تشویق‌های مخاطبان رو برو شد.
ریوندی پیش از این درباره اجرای تقلید صدا روی صحنه گفته بود: حاضران در این اجرا صدای من را می‌شنوند و قرار نیست لب‌خوانی کنم، اما صدابردارها در صورت لزوم به موسیقی افکت‌هایی را می‌دهند که صدا از حالت خشکی درآید.
وی در این کنسرت با زبان طنز به بیان خاص و نقادانه کژی‌ها و نادرستی‌ها به قصد اصلاح پرداخت و برای مثال مقوله «سبد کالا» یا قوانین رانندگی را به عنوان سوژه خود در نظر گرفت.
طنز بداهه، از نوع خاص شیوه‌های کمدی ایرانی که مبنی بر در نظر داشتن سوژه‌ها و نه اجرای یکباره آنها از روی دست نوشته و یادداشت‌های مکتوب، ناشی می‌شود و حسن ریوندی به عنوان یک «استندآپ کمدین» سعی داشت در اجرایش به طور خاص بداهه‌گویی را مدنظر قرار دهد.
در این کنسرت، هنرمندانی چون محمدرضا گلزار،محمد اصفهانی، امین حیایی، الناز شاکردوست، ‌سیامک انصاری حضور داشتند.


(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها