به گزارش روابط عمومی شبکه آموزش، نظرسنجی از مخاطبان برنامههای نوروزی از ابتکاراتی بود که نوروز 1392 به صورت متمرکز در اداره کل آموزش و پژوهش برنامهریزی و اجرا شد. سال 1393 نیز بر حسب نظر شورای ارزیابی برنامههای نوروزی به اجرا درآمد. این اقدام مورد توجه مخاطبان و اصحاب رسانه قرار گرفت و شرایط را برای تعامل سازندهتر با مخاطبان فراهم کرد. طرح نظرسنجی برنامههای نوروزی با استفاده از سامانه پیامکی 3000077 از بیستوهشتم اسفند 92 تا پانزدهم فروردین 93 فعال بوده و نظرات مخاطبان را درباره برنامههای مختلف به ثبت رساند.
با توجه به نظرسنجیها، شبکه آموزش با 94 درصد رضایت مردمی، مقام اول را کسب کرد.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد