کرش 28 بازیکن مد نظر خود را برای اردوهای منتهی به جام جهانی معرفی کرد

جام جهانی بدون کریمی، رحمتی و صادقیان

‌‌تیم ملی فوتبال در حالی برای برپایی دو اردوی تدارکاتی پایانی و منتهی به جام جهانی عازم اتریش و برزیل می‌شود که در عین ناباوری، کارلوس کرش سرمربی تیم ملی نه تنها مهدی رحمتی و علی کریمی را به فهرست بازیکنان مد نظر خود اضافه نکرد، بلکه پیام صادقیان پدیده لیگ برتر را هم از قلم قرمز بی‌نصیب نگذاشت.
کد خبر: ۶۷۱۱۶۰

تیم ملی فوتبال پس از برپایی اردوی نیم بند و پرحرف و حدیث آفریقای جنوبی، براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی روزهای بیست و هشتم اردیبهشت، پنجم و نهم خرداد در اردوی تدارکاتی اتریش به ترتیب به مصاف تیم‌های بلاروس، مونته نگرو و آنگولا می‌رود و در اردوی برزیل تیم ملی یک دیدار تدارکاتی برابر تیم ترینیداد و توباگو در روز یکشنبه هجدهم خردادماه برگزار خواهد کرد. در این میان کارلوس کرش سرمربی تیم ملی ساعات پایانی دوشنبه شب دست به گزینش نهایی بازیکنان مورد نظر خود زد. براساس فهرست منتشر شده نام تمامی لژیونرهای شاغل در فوتبال اروپا در این فهرست دیده می‌شود. این فهرست در شرایطی اعلام شد که برخی علاقه‌مندان به فوتبال انتظار داشتند علی کریمی و مهدی رحمتی هم دعوت شوند، اما کرش روی حرفش ایستاد تا این دو بازیکن جام جهانی را از دست بدهند؛ ضمن این‌که پیام صادقیان پدیده لیگ سیزدهم هم که در اردوی آفریقای جنوبی حضور داشت از تیم ملی خط خورد.

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد پولادی، رضا حقیقی (پرسپولیس)، رحمان احمدی، مهدی شریفی، احسان حاج‌صفی (سپاهان اصفهان)، هاشم بیگ‌زاده، امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری (استقلال تهران)، احمدآل نعمه (نفت تهران)، قاسم حدادی‌فر و محمدرضا خانزاده (ذوب‌آهن اصفهان)، کریم انصاریفرد (تراکتورسازی تبریز)، پژمان منتظری (ام صلال)، رضا قوچان‌نژاد (چارلتون)، سوشا مکانی و بختیار رحمانی (فولاد خوزستان)، جواد نکونام (الکویت)، علیرضا جهانبخش (نایمخن هلند)، اشکان دژاگه (فولام)، مهرداد بیت آشور (ونکوور)، مسعود شجاعی (لاس پالماس)، دانیال داوری (برانشوایگ)، علیرضا حقیقی (اسپوتینگ پرتغال) و سردار آزمون (روبین کازان) بازیکنان مدنظر کرش برای این اردوی تدارکاتی اتریش هستند که البته پس از این اردو نیز پنج بازیکن از این جمع خط خواهند خورد.

این در حالی است که باشگاه لاس پالماس اسپانیا از مسعود شجاعی خواسته است با دوهفته تاخیر یعنی پس از بازی این تیم در لیگ دسته دوم اسپانیا با تیم تنریف به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود.

کریمی: تصمیم کرش را می‌پذیرم

اما به‌دنبال اعلام این فهرست، علی کریمی بازیکن تراکتورسازی در این باره به فارس گفت: طبیعی است هر بازیکنی دوست دارد در جام جهانی به تیم ملی کشورش خدمت کند و من نیز هدفی داشتم. البته بازیکنان دیگری هستند که بتوانند تیم ملی را در جام جهانی به هدفش برسانند. امیدوارم بچه‌ها با تمام توان خود در این رویداد بزرگ ظاهر شوند.وی افزود: همیشه همه چیز طبق خواسته انسان پیش نمی‌رود، شاید خوب کار نکردم و طبیعی است که باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت. الان همه باید برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی که بزرگ‌ترین رویداد فوتبال جهان است، دعا کنیم.

کریمی درباره حریفان تیم ملی در جام جهانی گفت: هیچ حریف ساده‌ای نداریم همه تیم‌ها با بهترین‌های خود به این مسابقات راه پیدا کردند و کارمان سخت است، چون با سه تیم خوب از قاره‌های مختلف بازی داریم. امیدوارم در فاصله چند روز مانده به جام جهانی آرامش را به تیم ملی هدیه دهیم و بچه‌ها و کادر فنی بتوانند با آرامش و تمرکز بالا برای دیدار با نیجریه،‌ آرژانتین و بوسنی که هر سه تیم‌های پرقدرت و خطرناکی است، آماده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها