سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است بازیکنانش روزبه‌روز بهتر شده و در هر بازی عملکرد بهتری از خود بر جای می‌گذارند.
کد خبر: ۶۶۹۹۱۸

خسوس کاندلاس پس از پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران برابر چین در جام ملت‌های آسیا گفت: پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی مستمر و بازی‌های دوستانه، مزد زحمات خود را می‌گیریم و هر روز بهتر از گذشته بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: بازیکنانم با تمرکز مقابل چین بازی کردند و برای رسیدن به گل تلاش زیادی کردند. در بازی اول ملی‌پوشان کمی بی‌دقت بودند، اما در بازی دوم با تمرکز بالا و تاکتیک‌هایی که گوشزد کرده بودیم، بازی کرده و در نهایت به پیروزی پرگل 12 بر صفر دست یافتیم.

خسوس گفت: با این که بازی برابر استرالیا(امروز از ساعت 13 و 30 دقیقه) جنبه تشریفاتی دارد، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و با گل آوراژ بالا به مرحله بعدی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کنیم.‌/ ‌سایت فدراسیون

پشت پرده لغو دیدار با موزامبیک

تیم ملی ایران پس از 17 روز تمرین سرانجام صبح روز گذشته به اولین اردوی خارجی خود در کشور آفریقای جنوبی پایان داد.

در جریان این اردو قرار بود تیم ملی کشورمان علاوه بر 4 دیدار با تیم‌های باشگاهی لیگ برتری آفریقای جنوبی به مصاف موزامبیک نیز برود که در نهایت این دیدار با تصمیم کارلوس کرش لغو شد.

در آن زمان اخبار متفاوتی از لغو این دیدار از جمله برهم خوردن برنامه موزامبیکی‌ها به خاطر کوتاه شدن اردو یا ناآماده بودن بازیکنان این تیم به گوش رسید که در نهایت پشت پرده اصلی لغو این دیدار پس از یک هفته فاش شد.

در جریان این اردو قرار بود موزامبیک بی آن که هزینه‌ای دریافت کند راهی آفریقای جنوبی شده و به دیدار تیم ملی ایران برود که در نهایت موزامبیکی‌ها زیر قول خود زده و درخواست کردند هزینه‌‌ رفت و برگشت تا ژوهانسبورگ و همچنین هزینه اسکان از سوی طرف ایرانی به آنها پرداخت شود که در نهایت این موضوع ناراحتی کرش را در پی داشت تا جایی که سرمربی تیم ملی در اقدامی که به سود فدراسیون فوتبال هم بود با لغو دیدار تیم‌های ملی ایران و موزامبیک موافقت کرد.

لازم به ذکر است تیم ملی ایران برای برگزاری چهار دیدار تدراکاتی خود با تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی مبلغی را پرداخت نکرد، با این حال طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین مسئولان وزارت ورزش این اردو حدود 5/1 میلیارد برای فدراسیون فوتبال هزینه در بر داشت.‌/ ‌فارس

مدرکی علیه فولاد وجود ندارد

مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان این‌که نیروهای مسلح بحث جعلی بودن و سندسازی کارت‌های پایان خدمت بعضی از بازیکنان فوتبال را تائید نمی‌کند، گفت: تاکنون هیچ شکایتی در این خصوص به ما نرسیده است.

مهرعلی باران‌چشمه درخصوص سندسازی بعضی از بازیکنان فوتبال برای گرفتن کارت پایان خدمت با بیان این مطلب اظهار کرد: من از روز جمعه در حال پیگیری این موضوع هستم. در حال حاضر نیروهای مسلح چنین چیزی را تائید نمی‌کند چون شکایتی واصل نشده و همه‌چیز در حد حرف است.

اگر فردی در این زمینه مدرک و سند دارد، آنها را ارائه کند. در این‌صورت نیروی انتظامی با جدیت تمام این بحث را پیگیری می‌کند و اشد برخورد و مجازات را با عوامل صدور کارت خواهد داشت. باران‌چشمه درباره این‌که هادی آیت‌اللهی نایب رئیس اول فدراسیون چنین موضوعی را تائید کرده و مدارک را در اختیار حراست فدراسیون فوتبال قرار داده است، تاکید کرد: نگه‌داشتن مدارک در فدراسیون فوتبال خوب نیست. باید این مدارک را زودتر به نیروی انتظامی بدهند تا آن را بررسی کنیم.

رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا جعل اسناد برای گرفتن کارت پایان خدمت با وجود فیلترهای مختلف برای بازیکنان فوتبال شدنی است یا خیر؟، گفت: ما این موضوع را تائید یا تکذیب نمی‌کنیم؛ ولی به این راحتی‌ها هم نیست که این‌قدر محکم صحبت می‌کنند.

من از مراجع دیگر هم صحت و سقم جعل سند را سوال کردم که آنها هم از این موضوع بی‌خبر بودند.‌/ ‌مهر

شیاطین سرخ، محبوب‌ترین تیم دنیا

منچستریونایتد با وجود آن‌که فصل کابوس‌واری را با دیوید مویس پشت‌سر گذاشت و بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورد، اما محبوب‌ترین تیم کنونی در سراسر جهان به شمار می‌آید.

سایت یورو اسپورت در گزارشی محبوب‌ترین تیم‌های جهان فوتبال را انتخاب کرد که منچستریونایتد با وجود کسب نتایج ضعیف در این فصل در صدر قرار دارد.

پنج تیم محبوبی که سایت یورواسپورت اعلام کرد، به ترتیب زیر هستند: 1 ـ منچستریونایتد (354 میلیون هوادار) 2 ـ بارسلونا (270 میلیون هوادار) 3 ـ رئال‌مادرید (174 میلیون هوادار) 4 ـ چلسی (135 میلیون هوادار) 5ـ آرسنال (113 میلیون هوادار).‌/‌ ایسنا

کلوزه در ایتالیا فوتبالش را تمام می‌کند

مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان می‌خواهد فوتبالش را در ایتالیا و سری آ به پایان ببرد.

میرسلاو کلوزه، مهاجم آلمانی تیم لاتزیو به مدت یک سال دیگر قراردادش را با این تیم ایتالیایی تمدید کرد. در زمان پایان قرارداد کلوزه سی‌وهفت ساله خواهد بود. او گفته است که می‌خواهد فوتبالش را در همین باشگاه رمی به پایان ببرد. پیش از تمدید قرارداد کلوزه از پیوستن این مهاجم به یکی از تیم‌های آمریکایی یا بازگشت به فوتبال آلمان صحبت می‌شد. قرارداد جدید کلوزه سی‌وشش ساله با لاتزیو قابل تمدید است و در صورت رضایت طرفین وی در پایان فصل آینده می‌تواند به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کند. کلوزه در فصل جاری 27 بار برای لاتزیو به میدان رفته و 9 گل به ثمر رسانده است./ جام‌جم ورزشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها