مهاجمان مسلح با قتل یکی از همراهان جوان ورزشکار، به نقطه نامعلومی متواری شدند

قهرمان شمشیربازی در شرق کشور ربوده شد

درپی حمله اشرار مسلح به خودروی قهرمان شمشیربازی ایران در شرق کشور، او و یکی از دوستانش ربوده شدند و دوست دیگرش نیز با شلیک آدم‌ربا‌ها کشته شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۵۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 30 دقیقه شامگاه دهم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان خاش تماس گرفت و از حمله مسلحانه به یک دستگاه خودروی پژو در محور ایرانشهر – خاش خبرداد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل مشاهده کردند جسد مرد جوانی کنار خودروی پژو افتاده و شواهد نشان می‌داد او با شلیک گلوله کشته شده است. این در حالی بود که آثار شلیک پنج گلوله روی خودرو وجود داشت و نشان می‌داد مهاجمان مسلح این خودرو را به گلوله بسته‌اند.

سرقتی انجام نشده است

در بازرسی از خودرو یک دستگاه تلفن همراه کشف و در تماس با شماره‌های آن مشخص شد صاحب آن حامد صداقتی، ورزشکاری در رشته شمشیربازی بوده که با دو نفر از دوستانش تهران را به قصد جنوب و شرق کشور ترک کرده‌اند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی متوجه شدند جسد نیز متعلق به یکی از دوستان این ورزشکار بوده و از او و دیگر همراهش خبری نیست.

با تشکیل پرونده و دستور قضایی، جسد مرد جوان که محمدعلی غفاری نام داشت به پزشکی قانونی منتقل شد و جستجو برای نجات دو جوان ربوده شده از دست آدم‌رباهای مسلح ادامه دارد.

خواهر ورزشکار ربوده‌شده به خبرنگار ما گفت: برادرم حامد بیست و هشت ساله از دوازده سالگی به عضویت تیم ملی در آمده و یکی از اعضای تیم ملی وقهرمانان رشته ورزشی شمشیربازی با سلاح اپه است و چند مدال کشوری و آسیایی دارد.

وی اضافه کرد: روز پنجم اردیبهشت حامد همراه دو نفر از دوستانش به نام‌های محمدعلی و مهدی به قصد سفر تهران را ترک کردند. ابتدا به بندرعباس رفتند و سپس تصمیم گرفتند از مسیر شرق به تهران بازگردند.

وی افزود: دو روز پیش از حادثه با برادرم تلفنی حرف زدم که حالش خوب بود، اما دیگر از آنها خبری نداشتم تا این‌که از طریق تماس پلیس با شماره یکی از بستگانمان که از تلفن برادرم به دست آورده بودند، متوجه کشته شدن محمدعلی و ربوده شدن برادرم و دوست دیگرشان مهدی شدیم.

صداقتی یادآور شد: وقتی خانواده‌ام برای بررسی موضوع با پلیس گفت‌و‌گو کردند معلوم شد پول، اموال قیمتی، سوغاتی‌هایی که برادرم و دوستانش خریده بودند، کوله‌پشتی‌هایشان، لپ‌تاپ، تبلت و اموال شخصی هر سه آنها در خودرو جا مانده است و حتی آدم‌ربا‌ها گردنبند برادرم را میان اموال به‌جا مانده در خودرو گذاشته بودند و هیچ‌کدام از اموالشان به سرقت نرفته بود و نمی‌دانیم انگیزه آدم‌ربا‌ها چه بوده است.

درپی این حادثه، محسن وحدانی، مسئول روابط‌عمومی فدراسیون شمشیربازی نیز به خبرنگار ما گفت: با اطلاع از این حادثه پیگیر موضوع هستیم و امیدوارم پلیس مقدمات آزادی این ورزشکار و دیگر گروگان‌ها را فراهم کند.

بنابراین گزارش، در پی این گروگانگیری مسلحانه، تحقیقات پلیس برای دستگیری آدم ربا‌ها و نجات این دو گروگان ادامه دارد. هنوز از انگیزه این آدم‌ربایی و حمله مسلحانه گزارشی منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها