فیلم‌های تلویزیونی یاد استاد به کارگردانی علی توکل‌نیا و «کلاس سوم ب» ساخته غلامرضا رمضانی روز جمعه همزمان با روز معلم از شبکه دو پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۷۷۱

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، یاد استاد به تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا درباره امیر آذرمهر، مجری یکی از برنامه‌های زنده تلویزیونی است که از طریق یک تماس تلفنی از سوی همسر استاد روزبهان (معلم سابقش) به بیماری استاد پی می‌برد و پس از گذشت سال‌ها بی‌خبری به سراغ او می‌رود و... .

منوچهر والی‌زاده، آرش تاجر، افسانه ناصر، هومن حاجی‌عبداللهی، معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی و فرحناز منافی‌ظاهر در این تله فیلم بازی کرده‌اند.

جابر قاسمعلی، فیلمنامه این اثر تلویزیونی را نوشته و شاهین یاراحمدی، تدوین و صداگذاری آن را بر عهده داشته است. روایت ماجراهای «کلاس سوم ب» در شبکه دو فیلم تلویزیونی «کلاس سوم ب» به کارگردانی غلامرضا رمضانی درباره معلم سالخورده‌ای است که ناگهان مدرسه را ترک‌می‌کند و دانش‌آموزانش که به او علاقه‌مند شده‌اند، نمی‌توانند با معلم جدید ارتباط برقرار کنند.

بهروز شعیبی، احمدرضا اسعدی، جمشید جهانزاده، حسین آقایی و سوگل طهماسبی در این فیلم بازی می‌کنند.

برنامه عصر خانواده که هر روز از شبکه دو پخش می‌شود امروز به موضوع بارداری می‌پردازد.به گزارش روابط عمومی شبکه دو، امروز ناهید خداکرمی (رئیس انجمن علمی مامایی کشور) درباره زمان مناسب بارداری و فاصله مناسب بارداری صحبت می‌کند.این برنامه فردا میزبان دکتر کبری مال‌میر (روان‌شناس) است. وی در این برنامه درباره داشتن کودکانی شاد صحبت می‌کند. برنامه «عصر خانواده» کاری از گروه خانواده شبکه دو است که به تهیه‌کنندگی محمدجواد عبدالرحمان تولید می‌شود و هر هفته از شنبه تا سه‌شنبه ساعت‌16 و 45 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها