دزد حرفه‌ای طلا‌ها را دفن کرده بود

متهم سابقه‌داری که از منازل مردم شهرستان بندر ترکمن استان گلستان فقط طلا و جواهر سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۷۰

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ترکمن در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی با حضور در کلانتری 11 این شهر و ارائه شکایتی عنوان کرد، وقتی همراه خانواده‌اش‌ از مهمانی بازگشته، متوجه شده‌اند اثاثیه خانه به‌هم ریخته و طلا و جواهرات آنها که حدود 45 میلیون تومان ارزش داشته سرقت شده است.

سرهنگ حسین گلوی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارق آغاز و در تحقیقات معلوم شد خانه چند شهروند دیگر نیز به شیوه‌ای مشابه سرقت شده است. وی یادآور شد: به بررسی از این پرونده‌ها معلوم شد، سارق شب‌رو از این منازل نیز فقط طلا و جواهر دزدیده است. ماموران که احتمال می‌دادند با توجه به شیوه سرقت‌ها، متهم یک فرد سابقه‌دار است، به بررسی آلبوم مجرمان سابقه‌دار در پلیس آگاهی پرداختند که معلوم شد، یکی از آنها چندی پیش از زندان آزاد شده و رفت‌و‌آمد‌های مشکوکی به محله‌های سرقت داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ترکمن گفت: با به‌دست آمدن این اطلاعات ماموران پاتوق‌های او را زیر نظر گرفتند و دو روز پیش متهم را در یکی از محله‌های جنوبی شهر دستگیر کردند. متهم با انتقال به پلیس آگاهی اعتراف کرد: با سرقت طلا و جواهر خانه شاکی از خانه‌های دیگر مردم این شهر نیز سرقت کرده و اموال آخرین شاکی را در باغ مخروبه‌ای نزدیک خانه مالباخته پنهان کردم.

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی همراه شاکی به محل اعزام و با کشف طلاهای سرقتی، آن را به مالباخته تحویل دادند. بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها