خادم قرارداد همه باشگاه را اعلام کند

قلعه نویی:شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد

شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد، زیرا بیش از این همه فکر می کردند که قرار داد من حداقل سه میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۶۵۷۵۲
قلعه نویی:شفاف سازی قرارداد ها به سود من شد

امیر قلعه نویی در حاشیه نشست خبری تیمش مقابل الریان و در جمع خبرنگاران در خصوص جداشدنش از استقلال و اینکه در این تیم باقی می ماند، گفت: اخلاقا درست نیست که در این شرایط از استقلال جدا شوم چرا که شرایط به گونه ای شده که در این تیم باقی خواهم ماند اما اگر اول می شدیم حتما از این تیم می رفتم اما چون در رتبه پنجم قرار گرفتیم و من مقصر این موضوع بودم که البته مشکلاتی هم در این زمینه وجود داشت قبول کردم، تا در تیم بمانم تا تیم خوبی مثل استقلال فصل ۸۳-۸۲ داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته جوانگرایی کار خوبی است اما جوانان فوتبالی ما مثل گذشته نیستند هر چند که تغییراتی هم خواهیم داشت که این تغییرات را با اندیشه خودمان انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خطاب به امیر خادم معاون وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: من دو مطلب را باید به آقای خادم بگویم؛ باید، باید و باید همانطور که رقم قرارداد استقلالی ها و پرسپولیسی ها را شفاف سازی کردند درباره تیم های فولاد و مس هم این کار را انجام دهند که اگر این کار را نکنند قربانی کردن استقلال و پرسپولیس است. ما از شفاف سازی خوشحال می شویم. به طور مثلا خیلی ها می گفتند قلعه نویی ۳ میلیارد از استقلال پول گرفته اما مشخص شد که من یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون گرفتم خادم باید این شفاف سازی را درباره تیم های فولاد و مس هم انجام دهد تا مشخص شود که بازیکنان و کادر فنی این تیم چقدر پول گرفته اند. شفاف سازی که فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست. استقلال تیم شفافی است و فتح الله زاده هم با نشان دادن اسناد در برنامه دیشب آن را نشان داد.

قلعه نویی افزود: مطلب دومی که باید بگویم این است که به فصل نقل و انتقالات که فصل حساسی است نزدیک شدیم و آقای گودرزی باید هیأت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس را هرچه زودتر مشخص کند تا اگر قرار شد تغییراتی انجام شود این دو تیم ضربه نخورند. اگر این اتفاق دیرتر بیفتد استقلال و پرسپولیس عملا زمان را از دست می دهند. باز هم تأکید می کنم که شفاف سازی خوب است اما امیدوارم برای همه تیم ها باشد و از امیر خادم که قهرمان این کشور است می خواهم که به وضعیت همه تیم ها رسیدگی کند. استقلال و پرسپولیس جایگاه مردمی خوبی دارند اما همه تیم ها از دولت پول می گیرند و فقط استقلال از بیت المال دریافت نمی کند هر چند که من نه اقتصاد دولتی و نه ورزش دولتی را قبول ندارم.

وی ادامه داد: خادم در برنامه دیشب گفت که قرارداد خوبی قرار بوده ببندند که لو رفته اما باید از او پرسید که به عنوان خادم حقیقی قرار بوده این قرارداد را ببندد یا خادم حقوقی. او دیشب از فتح الله زاده پرسید که قرارداد دور زمین اینقدر بوده و حالا اینقدر شده، این موضوع چه ربطی به ما دارد؟

قلعه نویی ادامه داد: هر چه مبلغ این قرارداد بالاتر برود به نفع فوتبال ماست اما فتح الله زاده که در سازمان لیگ نیست. من به آقای خادم می گویم که فوتبال را ه های درآمدزایی زیادی دارد که ۸۰ درصد آن از حق پخش تلویزیونی است و بقیه آن از فروش البسه و اسپانسر روی پیراهن. من این حرف ها را از خودم نمی گویم بلکه در آلمان در این باره تحقیق کردم و صحبت می کنم اما می بینیم که رسانه ما دولتی است، البته از آقای ضرغامی هم باید تشکر کنم.

وی افزود: حواشی و اتفاقات گوناگونی در فوتبال رخ می دهد. با پخش مسابقات داخلی و خارجی می دانید که می توان چه خدمتی انجام داد. آقای خادم جایگاهی که هم اکنون به عنوان نماینده مجلس دارید را روزی از دست می دهید اما اگر می خواهید در مورد فوتبال صحبت کنید با مطالعه این کار صورت بگیرد بهتر است نه اینکه با الفاظ دو تیم را قربانی کنید. بهتر بود از فولاد شروع می کردید و برای همه تیم ها به جمع بندی می رسیدید. آن وقت ۱۶ تیم را مورد ارزیابی قرار می دادید و خودتان متوجه می شدید که استقلال چقدر مظلوم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها