ناطق نوری: آمریکایی‌ها برای مذاکره دنبال ایران آمدند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بحث مذاکرات هسته‌ای، ما دنبال آمریکایی‌ها نرفته‌ایم بلکه آنها دنبال ما آمده‌اند، زیرا به این نتیجه رسیده‌اند دشمنی آنها با مردم ایران تاکنون دستاوردی نداشته است.
کد خبر: ۶۶۵۵۹۰

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر ناطق‌نوری یکشنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در قم افزود: تا امام راحل در قید حیات بودند محکم در برابر دشمنان ایستادند و بعد از ایشان رهبر معظم انقلاب با درایت، دشمنان را ناکام کردند و در حقیقت امام راحل برای رهبری بعد از خودشان با هوشمندی خط دادند.

وی در ادامه به ویژگی‌های مدیریت سیاسی امام‌خمینی(ره) پرداخت و یادآور شد: در حادثه 15 خردا نیز امام راحل در سخنانی خطاب به شاه فرمودند؛ کاری نکنید که بدهم ملت شما را از کشور بیرون کنند، دو روز بعد امام راحل را دستگیر کردند که زخم‌زبان‌های آخوندهای ضدانقلاب و مخالف سیاست شروع شد و می‌گفتند «آقای شما (امام) قرار بود شاه را از کشور بیرون کنند چگونه خودشان را گرفتند». در آن دوران آنچه بیش از دستگیری امام، یاران و شاگردان وی را رنج می‌داد، زخم‌زبان‌های برخی هم‌لباسی‌های غافل از سیاست بود، آنها از شجاعت و فرصت‌شناسی امام‌(ره) بی‌خبر بودند. امام خمینی (ره) از فرصت‌های عاشورا، ماجرای فیضیه و چهلم شهدای فیضیه و... به بهترین شکل ممکن بهره‌بر‌داری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها