روی خط جام​جم ورزشی

بلان: پاری​سن ژرمن شایسته قهرمانی بود

پاری‌سن‌ژرمن با برتری برابر لیون عنوان قهرمانی جام اتحادیه فرانسه را در سال 2014 کسب کرد.
کد خبر: ۶۶۵۱۷۸

دیدار نهایی جام اتحادیه فرانسه شنبه‌شب در ورزشگاه استاد دوفرانس شهر پاریس برگزار شد که در آن پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با نتیجه‌ 2 بر یک لیون را شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند. در شبی که زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب پاری سن ژرمن حضور نداشت، هر دو گل این تیم را ادینسون کاوانی در دقایق 4 و 32 به ثمر رساند.

لوران بلان، سرمربی پاری سن ژرمن پس از این قهرمانی گفت: ابتدا از بازیکنانم به این خاطر تشکر کرده و تبریک می‌گویم. آنها زحمت زیادی کشیدند که به این برد سخت و ارزشمند برسند. تک تک بازیکنانم هر آنچه را که در توان داشتند، ‌خرج کردند. واقعا سزاوار و شایسته کسب برد بودند. از این رو حتی نسبت به گذشته،‌ بازی متفاوت‌‌تری ارائه کردند. بلان افزود: این کیفیت بازی دقیقا همان چیزی بود که می‌خواستم. ضمن آن‌که به لیونی‌ها نیز می‌گویم بازی بسیار خوبی کردند و شایستگی خود را نشان دادند.

ادینسون کاوانی، زننده هر دو گل پاری‌سن ژرمن هم گفت: کسب جام اتحادیه هدفی مهم برای ما بود که تحقق یافت. می‌خواستیم ایستگاه پایانی این جام، شبی موفق و خوبی داشته باشیم. از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که بابت کسب جام تلاش کرده و مرا مثل دیگر مسابقات تغذیه کردند تا گل بزنم.

این اولین قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های این فصل محسوب می‌شود. این تیم در حال حاضر با اختلاف 10 امتیاز نسبت به موناکو در صدر جدول لیگ فرانسه قرار دارد و با کسب پنج امتیاز از پنج بازی باقی‌مانده‌اش قهرمان خواهد شد.

شکست لاس‌پالماس با شجاعی

هفته‌ سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ دسته دو اسپانیا با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در یکی از این دیدارها لاس‌پالماس در حالی که مسعود شجاعی را 90 دقیقه‌ در ترکیب خود داشت، در خانه میراندس 2 بر یک شکست خورد. تک گل یاران شجاعی را در این دیدار گرونیمو مومو در دقیقه‌ 25 به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی لیگ دسته دو اسپانیا دپورتیوو لاکرونیا با 60 امتیاز صدرنشین است و لاس‌پالماس با 54 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها