لوکا بوناچیچ از در می رود از پنجره می آید

لوکا بوناچیچ مربی شناخته شده کروات که طی این سالها از در رفته و از پنجره وارد شده ، در شرایطی به کشورش بازگشته که امیدواریم دلال ها بار دیگر پای او را به فوتبال ایران باز نکنند .
کد خبر: ۶۶۴۰۷۵
لوکا بوناچیچ از در می رود از پنجره می آید

این مربی که طی این شالها پای ثابت مربیگری فوتبال ایران بوده ٰ امسال فصل را با ذوب آهن آغاز کرد، اما از آنجا که نتایح بدی گرفت عذرش خواسته شد تا از اصفهان نرفته سر از کرمان در آورد . او قرار بود که مس را در لیگ برتر نگه دارد ، اما مس بدون گرفتن نتایج لازم سقوط کرد . به هر حال باید دید گزینه بعدی لوکا چه تیم بخت برگشته دیگری است ؟!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه مس کرمان، مترجم لوکا بوناچیچ گفت: لوکا بوناچیچ به کشورش بازگشته و قصد ندارد دراین شهر به مربی گری ادامه دهد.

"اسدی" درخصوص ماندن یا نماندن سرمربی تیم فوتبال مس کرمان اظهار کرد: لوکا برای کمک به مس وارد کرمان شده بود و اکنون که این موقعیت یعنی ماندن در لیگ تحقق نیافته به کشورش برگشته است.

وی با بیان اینکه دیگر لوکا به کرمان برنمی‌گردد ونمی‌خواهد دراین تیم بماند ادامه داد: هدف لوکا کمک به مس‌ بود و فقط برای برد در این 6 بازی آمده بود که نتوانست موفقیتی حاصل کند.

مترجم لوکا بوناچیچ تصریح کرد: لوکا هیچ حرف خاصی نزده است و پس از اتمام آخرین بازی بلافاصله وسایلش را جمع کرده و راهی کشورش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
۰
۰
شما هیچی از لوكا نمیدونید. ما كرمانیها میدونیم لوكا یكی بهترین مربیهایی بود كه به مس امده.

نیازمندی ها