گزینه پیشنهادی تهران برای تصدی مسئولیت نمایندگی ایران نزد سازمان ملل نسبت به اقدام کنگره آمریکا در تصویب قانونی برای منع ورود وی به نیویورک واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۶۱۵۷۹
واکنش ابوطالبی به مصوبه کنگره آمریکا

حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور که به عنوان گزینه ایران برای تصدی نمایندگی ایران نزد سازمان ملل مطرح است در واکنش به اقدام امریکا در تصویب قانون ممنوعیت ورود وی به امریکا در صفحه توییتر خود نوشت:آمریکا از نظر حقوقی رویه جدید و مسیر نوینی را إیجاد کرد، این که با مصوبات پارلمان های ملی می توان تعهدات بین المللی کشور را زیر پا نهاد.

اقدام امریکا در پی طرح ادعای مشارکت ابوطالبی در تسخیر سفارت امریکا در تهران صورت گرفته در حالی که گفته می شود ابوطالبی تنها به عنوان مترجم در این ماجرا حضور داشته و در تسخیر سفارت نقشی نداشته است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مقصودلو
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
البته من موافق ان كار نیستم ، ولی اعتقاد دارم ایشان شركت داشتند ، ایشان به امریكا نمیرود بلكه به سازمانی جهانی كه بر حسب تصادف در امریكا است و امریكاییها میتوانند مقر سازمان ملل را تغییر دهند چون چند روز دیگر نوبت سفیر روسیه میشود و نوبت سفیر سوریه بعد نوبت سفیر كره شمالی بعد نوبت افغانستان و .... لذا جهان نمی تواند اختیارش را بدست امریكاییها بدهد ، ... من بعنوان یك ایرانی مسلمان از جناب اقای رییس جمهور استدعا دارم تحت هیچ شرایطی كوتا نیایند

نیازمندی ها