سه متهم سابقه‌دار که اموال درون خودرو و چادرهای مسافران نوروزی را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران پلیس آگاهی استان فارس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۶۰۰۲۳

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: اوایل فروردین امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی استان فارس، از سرقت اموال درون خودرواش خبر داد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد او و خانواده‌اش به شیراز آمده و در یکی از مناطق این شهر چادر زده بودند و روز بعد که قصد ترک محل را داشته‌اند، متوجه سرقت اموال و وسایل خودرویشان شده‌اند.

سردار سیروس سجادیان افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد تا این‌که مسافران دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و ارائه شکایت‌هایی عنوان کردند علاوه بر این‌که اموال درون خودروهایشان سرقت شده، سارقان با پاره کردن چادرهای مسافرتی آنها پول‌هایشان را نیز سرقت کرده‌اند.

با افزایش شکایت‌ها جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری این سارقان و کشف اموال سرقتی مسافران ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ردپای چند سارق حرفه‌ای که چندی پیش از زندان آزاد شده بودند، به دست آمد. با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهمان سه نفر دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از مسافران نوروزی اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها