روی شماره 10 آنها تمرکز کرده بودیم

قلعه‌نویی: اندازه 10 سال دست روی سر گذاشتم !

سرمربی تیم استقلال گفت: امسال تا به حال چنین بازی از استقلال ندیده بودیم.
کد خبر: ۶۵۷۲۰۷
قلعه‌نویی: اندازه 10 سال دست روی سر گذاشتم !

امیر قلعه نویی پس از تساوی 2 بر 2 مقابل الجزیره امارات اظهار داشت: این بازی یک امتیاز خانگی بود ولی برای ما خوب نبود. واقعیت این است که اگر می‌خواستیم در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم باید پیروز می‌شدیم. الحق والانصاف لیاقت برد را هم داشتیم. فکر می‌کنم امسال تا به حال چنین بازی از استقلال ندیده بودیم. همه چیز خوب بود و تنها در گردش دفاعی ضعف داشتیم.

وی افزود: روی بازیکن شماره 10 الجزیره تمرکز کرده بودیم و به بازیکنان گفته بودیم چگونه او را مهار کنند. هر وقت این بازیکن آزاد شد توانست کار خودش را انجام دهد و در نهایت از 3 موقعیتی که به دست آمد 2 موقعیت به گل تبدیل شد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: خوب بازی کردیم و 9 کرنر به دست آوردیم و 7،8 موقعیت گل داشتیم. هنوز در شوک موقعیتی هستم که کبه در دقایق پایانی از دست داد. مگر می‌شود در این شرایط یک بازیکن چنین موقعیتی را گل نکند؟ البته بازی‌های قبل هم این اتفاق افتاد و امروز برای سومین بار هم چنین شرایطی به وجود آمد. در مجموع یک امتیاز برای ما خوب نبود و لیاقت برد داشتیم اما پیروز نشدیم.

سرمربی استقلال در مورد گل‌هایی که این تیم دریافت کرد، گفت: در یک تورنمنت اشتباهات پیش می‌آید اما بازیکنان ما در نظم دفاعی خوب بودند و تنها 3 توپ روی دروازه ما آمد که 2 توپ آن گل شد و یکی هم در دقیقه 92 با خوش‌شانسی ما گل نشد اما فکر نمی‌کنم نظم دفاعی ما ایرادی داشته باشد و تنها بدشانسی گریبانگیر ما شده است.

قلعه‌نویی درباره ضعف خط دفاع تیمش در یارگیری نفر به نفر مانند بازی مس کرمان تصریح کرد: خواهش می‌کنم این حرف را نزنید. بازیکنان ما با همه وجود تلاش کرده و کم کاری نمی‌کنند. این مسائل در فوتبال اتفاق می‌افتد. نظم دفاعی تیم ما خوب بود اما در فوتبال پیش می‌آید که گاهی روی کارهای تاکتیکی و یا فردی تیم بتواند به گل برسد. ضمن آنکه معتقدم اگر روی 2 گل الجزیره خط هافبک ما پوشش لازم را ایجاد می‌کرد آن دو توپ هم گل نمی‌شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درباره اینکه بعد از فرار بازیکن الجزیره دستش را روی سرش گذاشت تاکید کرد: وقتی در آن صحنه توپ از میان دو، سه بازیکن درمی‌آید پس از 34 سال چنین حسی طبیعی است که به وجود بیاید و تشخیص دهم که وقتی بازیکن حریف از پرس بازیکنان ما فرار می‌کند یعنی ایجاد خطر خواهد شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: در این بازی بارها دستم را روی سرم گذاشتم بخصوص زمانی که توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد و فکر کنم در این بازی اندازه 10 سال دستم را روی سرم گذاشتم.

به گزارش ایسنا ،قلعه‌نویی درباره وقت تلف کردن بازیکنان الجزیره یادآور شد: این چیزی است که آنها یاد گرفته‌اند. بازی الجزیره با الظفره را نگاه می‌کردیم که داور اماراتی 10 دقیقه وقت اضافه گرفت و این بازی هم باید 7،8 دقیقه وقت اضافه می‌داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها