ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

سرپرست تیم استقلال گفت: مقایسه کبه با بازیکن خارجی الجزیره امارات کار صحیحی نیست زیرا پولی که کشورهای عربی برای در اختیار گرفتن اینگونه بازیکنان خرج می‌کنند برابر با هزینه کل لیگ فوتبال ایران است.
کد خبر: ۶۵۷۴۵۰
ماجدی: مقایسه "کبه" با بازیکنان امارات صحیح نیست

به گزارش جام جم ورزشی ، میرشاد ماجدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار د اشت: تنها شکایت قلعه‌نویی از "کبه" در زمان بازی به ثمر نرساندن گل بود. در ضمن کبه سومین بازیکن تعویضی بود و دیگر کاری نمی‌شد کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد مقایسه بازیکن خارجی الجزیره امارات و کبه بیان کرد: این کار صحیحی نیست که بازیکنان خارجی حاضر در لیگ‌های عربی را با بازیکنان خارجی درلیگ خودمان مقایسه کنیم زیرا پولی که کشورهای عربی برای در اختیار گرفتن بازیکنان خوب خارجی خرج می‌کنند قابل مقایسه با لیگ کشورمان نیست. این پول بالای یک میلیون یورو برابر با هزینه‌ کل لیگ ایران است. بازیکن خارجی الجزیره امارات را که با کبه مقایسه می‌کنند هم بازی ساموئل یکی از بازیکنان خوب فوتبال دنیا بوده و پول خوبی هم گرفته است.
ماجدی در پایان گفت: استقلال با تمام قوا به تمرینات خود ادامه می‌دهد و این نوید را به هودارانمان می‌دهیم که هیچ مشکلی در پیش روی استقلال برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان نیست و ناکامی سه بازی گذشته را جبران خواهیم کرد تا بتوانیم هوادارانمان را در سال جدید خرسند سازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها