ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

حاشیه ها می گذاشت به ورزشگاه می رفتم

واکنش مظلومی به حرف‌های قلعه‌نویی

شرایط استقلال حساس است و این تیم فردا شب درورزشگاه آزادی باید با الجزیره بازی کند. باورکنید اگرحاشیه‌ای ایجاد نمی‌شد به ورزشگاه می‌رفتم.
کد خبر: ۶۵۶۶۳۲
واکنش مظلومی به حرف‌های قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پاسخ به سوالی درباره مقایسه شرایط کنونی استقلال با فصولی که او دراین تیم نبود گفته است:« قبلا استقلال با وجود مهره‌های شاخصی همچون جاسم کرار، مجتبی جباری و فرهاد مجیدی سوم شد. اما در حال حاضر با وجود این که بازیکنان بزرگ خود را از دست داده‌ایم، اما شرایطمان در جدول رده‌بندی خوب است.» حرف‌های قلعه‌نویی اما با واکنش پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال مواجه شده است.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: «ابتدا بگویم آن فصلی که استقلال با یک اختلاف امتیاز نسبت به تیم قهرمان سوم شد، جاسم کرار درهفته‌های پایانی به تیم شاهین بوشهر پیوست و ما این بازیکن را تا پایان فصل دراختیار نداشتیم. اطلاعاتی که از سوی آقایان داده شده با واقعیت همخوانی ندارد. فرهاد مجیدی هم در نیم فصل از استقلال به الغرافه رفت. ضمن اینکه مجتبی جباری هم مدت‌ها مصدوم بود. اگربه یاد داشته باشید ایشان درفینال جام حذفی با عصا کنار زمین آمد و نمی‌توانست برای ما بازی کند، درحالی که من خیلی به مجتبی نیاز داشتم و می‌دانستم اگر او باشد خیلی از مشکلات تیم برطرف می‌شود.»

مظلومی در ادامه حرف‌هایش به شرایط حساس استقلال اشاره کرد: « شرایط استقلال حساس است و این تیم فردا شب درورزشگاه آزادی باید با الجزیره بازی کند. باورکنید اگرحاشیه‌ای ایجاد نمی‌شد به ورزشگاه می‌رفتم تا در کنار هواداران تیم را تشویق کنم. همیشه قلبم برای استقلال می‌تپید و هرگز دوست ندارم حرفی بزنم که حاشیه‌ای وارد این تیم شود. برای همین از آقایان می‌خواهم قدری اطلاعات خود را بیشتر کنند و با مردم که بهترین قاضی هستند قدری صادق‌ترباشند. من چه دراستقلال باشم چه نباشم آرزویم موفقیت این تیم است. به خصوص در بازی فردا شب که از اهمیت زیادی برخوردار است و من امیدوارم که تیم محبوبم برنده آن میدان باشد.»

مظلومی با این جمله حرف‌هایش را پایان داد: «اگر فصل یازدهم همه مهره‌هایم را داشتم قطعا قهرمان لیگ می‌شدم و آن یک اختلاف امتیاز با قهرمانی جبران می‌شد. قاطعانه اعلام می‌کنم اگر با آن همه مصدوم و جدا شده مواجه نمی‌شدم با اختلاف امتیازی زیادی قهرمان لیگ می‌شدم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
۰
۰
نمیدانم چرا هر وقت استقلال بازی داره این آقا یاد این حرفها می افتد!آقا جان شما برو مس و آلومینیم و ... را كه بدبخت كردی جمع كن!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها