ایران در گروه دشواری قرار گرفت

قلعه‌نویی: بازی سختی با تیم نفت داریم

با من مشکل دارند چرا استقلال را می زنند؟!

قلعه نویی: برخی کارشناسان با حب و بغض حرف می‌زنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از کارشناسان با حب و بغض در تلویزیون علیه من صحبت می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۷۸۱۲
قلعه نویی: برخی کارشناسان با حب و بغض حرف می‌زنند

امیر قلعه نویی در گفت‌وگویی با تبریک سال نو اظهار داشت: در ابتدا سال جدید را به تمام ایرانی‌های داخل و خارجی از کشور تبریک می‌گویم و امیدوارم در این سال جدید همه چیز برای مردم بهتر شود.

وی افزود: متاسفانه برخی کارشناسان به تلویزیون دعوت می‌شوند که آنها با حب و بغض نسبت به مربیان صحبت کرده و هیچ جیز را در نظر نمی‌گیرند کارشناسی باید در تلویزیون حاضر شود که واقعیت‌ها را بشناسد و فشار روی نیمکت را تحمل کرده باشد نه اینکه مثلا چند سال پیش با من مشکل داشته و حالا نیز با قصد و غرض عملکرد من را زیر سوال ببرد.

سر مربی تیم استقلال که با برنامه هر روز ورزش شبکه خبر صحبت می‌کرد افزود: یک سری از بازیکنان امسال از استقلال جدا شده‌اند که من در مورد آنها حرفی‌ نمی‌زنم ولی بحث من این است که امسال 4 بازیکن در لیست داریم که عملا در زمین نیستند مثلا حیدری، بیک‌ زاده، جمشیدیان و تیموریان در بازی با الجزیره برای ما به میدان رفتند که عملا دیدید چقدر در روند حرکتی تیم ما تاثیر داشت. تازه ما در این بازی تیموریان را در اختیار نداشتیم.

قلعه نویی ادامه داد: امسال از لحاظ مالی خیلی مشکل داشتیم و از زمانی که وزیر جدید آمده تنها 500 میلیون در اختیار ما گذاشته است در حالی که باید طبق وعده‌های اولیه 8 میلیارد تومان به ما پول می‌دادند.

وی تاکید کرد: مشکل بعدی ما نبودن این 4 بازیکن است که امسال تیممان را به صورت کامل در اختیار نداشتیم ولی من امیدوار هستم که در بازی با نفت که اتفاقا بازی مهمی هم هست بتوانیم یک نتیجه خوب بگیریم ما از روز گذشته تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و برای بازی آماده می‌شویم و امیدوارم تا روز بازی شرایط تیمی ما بهتر شود.

سرمربی استقلال در ادامه با انتقاد مجدد از حضور برخی از کارشناسان گفت: بنده با منصور ابراهیم‌زاده یک سال همکار بودم و او را از لحاظ علمی و اخلاقی یک مربی خوب می‌دانم وی حتی ذوب‌آهن را به فینال لیگ قهرمانان برد که به اعتقاد من می‌توانست قهرمان هم شود اما حالا او با راه‌آهن نتایجی گرفته که در خور شان نام راه‌آهن و این مربی نبوده است. آیا به خاطر ا ین نتایج باید گفت که ابراهیم‌ زاده قابلیت ندارد.

وی تاکید کرد: نمونه خارجی این موضوع هم منچستر یونایتد است که می‌بینید با رفتن یک نفر چه شرایطی را تحمل می‌کند .حرف من این است اگر کسی به تلویزیون می‌آید باید تمامی معیارها را گذرانده باشد و فشار نیمکت را هم تحمل کرده باشد. کارشناسی در تلویزیون گفته استقلال برنامه نداشته و فقط سانتر می‌کند در حالی که در همه جای دنیا از ارسال مجدد بهترین استفاده را می‌برند .شما دیدید در همین بازی آسیایی مهاجم خارجی ما توپ را از چه فاصله‌ای به بیرون زد و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم.

قلعه نویی ادامه داد: سال، سال قشنگی‌ها است و آقای هاشمی هم حرف خوبی زد و گفت اگر می‌خواهیم به شرایط خوب برسیم باید اعتدال و عقلانیت‌مان را در وجودمان دوباره بسازیم . متاسفانه در تنها جایی که از فوتبال لذت نمی‌برند ایران است و من امیدوار هستم که برخی از کارشناسان حب و بغض را کنار بگذارند و اگر با من مشکل دارند من را بزنند نه اینکه استقلال را بکوبند.

وی در پایان تاکید کرد: ما در جدول یک امتیاز کمتر از صدرنشین هستیم و قبول دارم که در آسیا خوب نتیجه نگرفتیم اما خوب بازی کردیم انشاالله امسال برای ملت عزیز ایران سال خوبی باشد و من برای همه آرزوی بهترین‌ها را دارم.

فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها