آسفالت راه‌های روستایی در سال آینده

معاون ساخت راه روستایی گفت: طی توافق با وزارت نفت و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور، مقرر شده است که در سال ۹۳ و در قالب اجرای طرح و با اعتبار این معاونت، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی با سرعت بیشتری انجام شود.
کد خبر: ۶۵۵۹۹۱

به گزارش فارس، سیدحسین میرشفیع درباره بهسازی راه‌های روستایی و اولویت‌های معاونت راه روستایی در سال 92 نیز یادآور شد: با توجه به محدودیت بودجه، از ابتدای سال 92 و بدون آن‌که نقدینگی در اختیار داشته باشیم، با حدود 900 هزار تن قیر در طول سال، عملیات راهسازی و راهداری را انجام دادیم که البته این 900 هزار تن برای کل راه‌های کشور شامل راه اصلی، راه فرعی و راه روستایی بود.

وی تاکید کرد: در هر استانی که مشارکت مردم و خودیاری برای آسفالت راه روستایی بیشتر باشد، معاونت راه روستایی نیز برای کمک به آنها قیر اختصاص می‌دهد، ضمن این‌که به هر استانی که طرح‌های آماده آسفالت بیشتری داشته باشد، کمک می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بخشی از درآمد خود را برای این هدف قرار داده‌ایم، تمرکز معاونت راه روستایی را بر سه هدف اصلی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، بهسازی محورهای روستایی در حال تخریب و جلب مشارکت مردمی قرار داده‌ایم. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها