بایرن مونیخ - آرسنال 23 و 15 دقیقه از شبکه 3 آتلتیکو مادرید - آث‌میلان 23 و 15 دقیقه از شبکه ورزش

مونیخ در انتظار قدرت نمایی بایرن

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی امشب با برگزاری دو دیدار در آلمان و اسپانیا پیگیری می‌شود که همه نگاه‌ها متوجه آلیانز آره‌ناست ؛ جایی که هواداران بایرن مونیخ برای قدرت‌نمایی مقابل توپچی‌های لندن، لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۶۵۴۴۳۱

بایرن مونیخ؛ قدرت بلامنازع فوتبال آلمان و دارنده چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا که فصل گذشته با اقتداری کم نظیر در ومبلی لندن بر جام قهرمانی بوسه زد، در این فصل هم اقتدار و پرصلابت مقابل حریفان صف آرایی کرده است. تیمی که در جام باشگاه‌های جهان قهرمان شد، پیشتاز مطلق بوندس‌لیگاست، در جام حذفی بخت نخست قهرمانی است و در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2 برصفر آرسنال انگلیس را شکست داده است. بایرن چنان مقتدرانه و چشم نواز در رقابت‌های مختلف امسال ظاهر شده است که به گواه بیشتر کارشناسان و ناظران فوتبال اروپا،‌بخت نخست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است.

تیم تحت رهبری پپ گواردیولا در حالی امشب از ساعت 23 و 15 دقیقه در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی پذیرای توپچی‌های لندنی (آرسنال) است که خبر خوب برای هواداران این تیم رهایی کامل فرانک ریبری، ستاره فرانسوی آنها از بند مصدومیت است تا جمیع شرایط فضایی را برای هواداران این تیم ترسیم کند که امشب چیزی جز قدرت نمایی در آلیانز آره نا به ذهنشان خطور نمی‌کند.

شاگردان گواردیولا در حالی هفته بیست و چهارم بوندسلیگا را با پیروزی 6 بر یک برابر وولفسبورگ پشت سر گذاشتند که آرسنال گرچه صدر جدول لیگ برتر را به چلسی واگذار کرده است، اما شاگردان ونگر در ادامه جام حذفی انگلیس با نتیجه 4 بر یک اورتون را شکست دادند تا با روحیه‌ای مناسب بار سفر به مونیخ ببندند. با وجود این آرسنال را نمی‌توان حریف دست و پا بسته‌ای برای بایرن مونیخ آماده دانست؛ در این شرایط باید گفت جدال مرگ و زندگی شاگردان ونگر با ستاره‌های گواردیولا لحظاتی دیدنی برای بیینندگان این مسابقه رقم خواهد زد.در دیگر دیدار امشب میلان ایتالیا و آتلتیکو مادرید اسپانیا در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان سیمئونه آرژانتینی دیدار رفت را یک بر صفر از میلان بردند و و شرایط به مراتب بهتری نسبت به میلان دارند. میلان دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها امسال تنها سایه‌ای از آن نام و آوازه را با خود دارد و باید دید این سایه امشب محو خواهد شد یا قادر خواهد بود مادریدی‌ها را شگفت زده کند.آتلتیکو مادرید که از بخت‌های مسلم قهرمانی لالیگاست در هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها با دو گل سلتاویگو را از پیش‌رو برداشت و به رده دوم جدول صعود کرد، اما میلان در شرایط بحران به سرمی‌برد و بدترین نتایج تاریخ خود را کسب کرده است. سران باشگاه که هدایت تیم را به کلارنس سیدورف سپرده‌اند در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری A با یک گل برابر اودینزه تن به شکست داد تا با روحیه بدی برابر اتلیتکو مادرید به میدان بروند. سیدورف درباره دیدار امشب این‌گونه اظهار نظر کرد: میلان این توانایی را دارد که آتلتیکو مادرید را در خانه‌اش شکست دهد و به دور بعد راه‌ یابد. امیدوارم بتوانیم با پیروزی برابر آتلتیکو مادرید هدیه خوبی به هواداران خود بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها