گلکسی سامسونگ در چشمان دوستداران اپل، یک کپی بزرگ از آی‌فون است. در مقابل، آی‌فون برای همه بجز دوستداران اپل فقط یک گجت دخترانه با همه مهارت‌های فنی دهه 80 باربی است! اینها بخشی از تحقیقی است که بتازگی انجام شده و نشان می‌دهد خانم‌ها آی‌فون را ترجیح می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۳۸۱۳

متخصصان Mobile KS که این تحقیق را انجام داده‌اند، بررسی کرده‌اند آیا در انتخاب گوشی تعصب جنسیتی وجود دارد؟ ۴۵ درصد خانم‌ها گفته‌اند ترجیح می‌دهند از تلفن‌همراهی که اپل ساخته استفاده کنند. اپل در همه مناطق آمریکا پادشاه یا شاید هم ملکه است و فقط زنان یک منطقه آمریکا آن هم در یک گروه سنی خاص، نام تجاری‌ای غیر از اپل را برگزیدند. ۳۶ درصد خانم‌های چهل تا چهل و نه ساله این منطقه، سامسونگ را بیشتر از اپل انتخاب کردند.

این داستان برای مردان کاملا متفاوت است، رای اکثریت آنها به سامسونگ تعلق دارد. در حقیقت مردان آمریکایی گلکسی را به آی‌فون ترجیح می‌دهند. طبق آمار این تحقیق، ۳۳ درصد از مردان سامسونگ را برگزیده‌اند. اگرچه در مردان نیز استثنا وجود دارد و ۳۴ درصد از مردان پنجاه تا پنجاه و نه ساله، اپل را به سامسونگ ترجیح داده‌اند. روی هم رفته ۳۹ درصد پاسخ‌دهندگان، نام تجاری اپل را برگزیده‌اند و سامسونگ ده امتیاز از اپل عقب‌تر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها