گزارش اختصاصی جام جم آنلاین

دادگاه اروپایی به حقانیت ایران رای داد

واکنش نتانیاهو به حضور اشتون در تهران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در واکنش به سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران، بار دیگر مدعی ارسال سلاح از ایران به غزه شد و گفت اشتون باید در این مورد از ایران سوال می کرد.
کد خبر: ۶۵۳۷۹۲
واکنش نتانیاهو به حضور اشتون در تهران

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در واکنش به سفر «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران، بار دیگر مدعی ارسال سلاح از ایران به غزه شد و گفت: اشتون باید در این مورد از میزبان‌های خود سوال می کرد.

نتانیاهو در این مورد گفته است: «آیا او از میزبان های خود در تهران در مورد ارسال محموله های تسلیحاتی برای گروه های تروریستی سوال کرده است؟»

اشاره نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشتی است که اسرائیل هفته قبل مدعی شد که متعلق به ایران بوده و قصد انتقال سلاح به غزه را داشته است.

این در حالی است که ایران رسما این خبر را رد کرده و آن را سناریویی برآمده از ذهن بیمار صهیونیست ها دانسته است. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان با توجه به مسیری که اسرائیل ادعا می کند این محموله طی کرده، در صحت ادعاهای تل آویو آن هم همزمان با برگزاری نشست «آیپک» در آمریکا، ابراز تردید کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
حیدری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
ای نتانیاهوی وحشی، ای جلاد آدمكش، ای بی فرهنگ هیچی ندار، ای خونخوار بچه های فلسطین، ای جهنمی لعنتی تو دیگه خفه شو نتانیاهوی كثیف قطعا آتش جهنم جایگاه همیشگی تو خواهد بود همون جایی كه خونخوار قبل از تو شارون كثیف و لعنتی رفت حتی آتش جهنم برایت كمه
احسان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
این با دكتر معالجه نمی شود باید با سنگ تو سرش زد
م.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
۰
۰
با سلام
راست گفتی دوستم... من هم به عنوان یك ایرانی واقعا برای خودم و مردم عزیزم متاسف هستم كه وزیر امور خارجه كشورمان در داخل خاك كشورعزیزمان ایران, فارسی سخن نمی گوید و پاسخ سوال خبرنگار خارجی را نیزبه زبانی غیر از زبان رسمی كشورپاسخ میدهند این در حالیه كه ادعای استقلال دارند اما... اما.... در مورد مردم انقلابی وبا بصیرت ایران اسلامی چی فكر ی میكنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!

نیازمندی ها