مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، در ابتدای این سفر با جمعی از زنان که گفته می‌شود یکی از آن‌ها «نرگس محمدی» از محکومین فتنه بوده، دیدار کرده است.
کد خبر: ۶۵۳۹۷۴
اشتون با یک محکوم فتنه دیدار کرد

«کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، با گروهی از «فعالان زن» دیدار کرده است. «مایکل مان» سخنگوی اشتون ضمن اعلام این خبر، مدعی شده که این دیدار به مناسبت روز جهانی زن صورت گرفته است.

آنطور که «لیز دوست» خبرنگار بی‌بی‌سی در صفحه توئیتر خود نوشته، «نرگس محمدی» یکی از هفت زنی بوده که اشتون با آن‌ها دیدار کرده است. دوست این زنان را مدافعان حقوق بشر در ایران توصیف کرده است. با این حال اشتون هنوز جزئیات این دیدار را منتشر نکرده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۸
۰
۰
سلام این كه اشتون با محكومین فتنه دیدار كند چیز عجیبی نیست عجیب این است كه مسئولین چشمشان را كاملا ببندند و هیچ چیز را نبینند.
اشكان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
این نشان می دهد كه اروپا واقعا به مسائل حقوق بشر احترام می گذارد. و مشكلات و وضعیت فردی كه به دلیل عضویت در كانون مدافعان حقوق بشر و اعتراض به برخی مسائل برچسب فتنه گر می خورد برایش اهمیت دارد. اهمیتی كه حتی كشور محل تولد و اقامت او برایش قائل نیست.
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
جناب اشكان سلام
این سخن شما كه اروپا به حقوق بشر احترام می گذارد برایم عجیب است!!!! چگونه اروپا و هم پیمانانش به حقوق بشر احترام می گذارند كه مانع از ورود داروی بیماران سرطانی و صعب العلاج به كشور می شود.به راستی این بیماران تا چه اندازه در مسایل سیاسی دخالت دارند كه هزینه سیاست های مداخله جویانه اروپاییان و امریكاییان در سیاست های كشورمان را باید بپردازند.چرا همین مدافعان حقوق بشر در مقابل اقدامات ضد بشری امریكا و رژیم صهیونیستی ساكت هستند و هزاران چراهای دیگر ....شما اروپا دوست هستید كه این عملكرد اروپاییان رو با دقت موردتوجه قرار نمی دهید؟
پخمه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
تاریخ تكرار حوادث گذشته است .این مسئله از دو طرف قابل ملاحظه است یكی پناهندگی ما به بیگانه چه در مشروطه و حال و دوم برنامه ریزی بیگانه وخواب بودن ما .
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
جناب مخاطب منظورتون اینه كه بیماران سرطانی ما دارن چوب ندانم كاری سیاسیون این مملكت و میخورند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
جناب ایران
شما مطمئن هستید كه همه مشكلات ناشی از سیاسیون ماست نه از نگاه استعمارگرانه استعمارگران. اگه سیاسیون ما به همه خواسته های اروپایی ها و امریكایی ها پاسخ مثبت بدن اونوقت میشن سیاسیون دانا و خوب از نظر شما ؟؟؟!!!!!
چطور دور بعد شما كاندید بشید ببینیم شما چیكار می كنید!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
آقای مخاطب خیلی بسته و ابتدایی فكر میكنی!
محمد امین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
من نه اروپا رفتم ونه آمریكا ولی معتقدم فرهنگ، تمدن، دموكراسی و آزادی حقیقی مختص اروپا و آمریكاست. در مورد تمام این وارد هم دلیل دارم. كشورهای اسلامی هر كدام به نحوی از اسلام ناب فاصله گرفته اند و هر كدام اسلام رو براساس برداشت خودشون تفسیر می كنند. اون از كشورهای عربی كه زن رو آدم حساب نمی كنند اینم از ما كه سر هر میدونی گشت ارشاد گذاشتیم كه مبادا اسلام به خطر بیفته. جناب افراطیون میشه بفرمایید كجای قران نوشته كه در حكومت اسلامی حجاب مطلقا اجباری هست ولاغیر.
برای مقایسه میزان سانسور و آزادی بیان در ایران با اروپا و آمریكا كافیه توی یك سایت خبرگزاری سیاسی این دو نظر بدی و ببینی كدوم یكی همون لحظه چاپ میشه و كدوم 24 ساعت بعد و یا اصلا چاپ نمیشه.
از نظر فرهنگ و تمدن هم كه كم نمیاریم . قتل عام، وحشیگری، بمب گذاری و حملات انتحاری و تروریستی هم كه الی ماشاا... روزی نیست كه در كشورهای مسلمان شاهد این اتفاقات ننگین نباشیم.
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
اگر نمی ترسیدم كه نظرمو بگم مطمئن باشید واسه همه جواب منطقی داشتم. حیف كه میترسم برچسب مخالف نظام و فتنه گر بهم بخوره و بعدش زندان و بعدش ..... چرا كسایی كه طرفدار حكومت هستن اینقدر راحت میتونن نظر بدن ولی من نمیتونم انتقادات تندم را بگویم؟؟؟؟؟؟
اشكان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
۰
۰
مخاطب گرامی اولا این بحث هیچ ربطی به موضوعی كه بنده مطرح كردم نداشت ولی اگر خوب از مفاد تحریمهای بین المللی علیه كشورمان اطلاع داشتید می دانستید كه در تمامی آنها ذكر شده كه تحریمها شامل مواد غذایی و دارو نمی شود. البته قبول دارم كه بدلیل تحریم بانكی ایران و عدم توانایی در پرداخت پول دارو به این دلیل مشكلاتی بوجود آمد ولی بیشتر مشكل را دلالان داخلی و سودجویانی درست كردند كه با شایعه كمیابی و تحریم پول خوبی به جیب زدند. ولی حتی ارگانهایی در خارج از كشور بوجود آمد (در همان كشورهای استعماری) تا با جمع آوری پول نگذارند جریان ارسال داروهای ضروری به كشورمان قطع شود

نیازمندی ها